در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

تغییر هندسه سیاسی و نظامی غرب آسیا با شهادت دبیرکل حزب الله

یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها نیز در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی شریک هستند، گفت: نفرت بالا از رژیم صهیونیستی در جهان و محبوبیت بالای دبیرکل حزب الله دو طرف معادله‌ای است که می‌تواند هندسه سیاسی و نظامی غرب آسیا را تغییر دهد. 
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها نیز در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی شریک هستند، گفت: نفرت بالا از رژیم صهیونیستی در جهان و محبوبیت بالای دبیرکل حزب الله دو طرف معادله‌ای است که می‌تواند هندسه سیاسی و نظامی غرب آسیا را تغییر دهد. 
کد خبر: ۱۴۷۴۶۶۷

به گزارش جام جم آنلاین، جعفر قنادباشی با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله عنوان کرد: صهیونیست ها با به به شهادت رساندن دبیرکل محترم و آزاده حزب الله ابلهانه بزرگترین اشتباه خود را مرتکب شده اند.

وی ادامه داد: این اشتباه طبیعتا می‌تواند آن‌ها را وارد دروازه‌های جهنم کند و آن‌ها را به لبه پرتگاهی که تصورش را نمی‌کنند، سوق دهد.

قنادباشی عنوان کرد: صهیونیست ها در زمانی سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان را به شهادت رساندند که ایشان از بالاترین میزان محبوبیت برخوردار بود.

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل درباره دلایل محبوبیت دبیرکل حزب الله نیز یادآور شد: ایشان به دلیل اینکه از برادران و خواهران فلسطینی حمایت می‌کرد و وارد عرصه ایثارگری شده بوده به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده بود.

وی خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که ایشان به مدت ۱۱ ماه زندگی جنگی را تحمل کرد و تلاش می‌کرد تا حد ممکن میزان خشونت دژخیم‌های صهیونیست را علیه برادران فلسطینی کاهش دهد.

قنادباشی ادامه داد: لذا ایشان زمانی به شهادت رسیدند که به دلیل فداکاری و حمایت ایشان از مردم فلسطین از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در جهان بودند.

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل ادامه داد: در مقابل، اما رژیم صهیونیستی ابلهانه و در شرایطی ایشان را به شهادت رساند که بیشترین خشم جهانی متوجه آنهاست.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به منفورترین رژیم تبدیل شده است، توضیح داد: این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی منفوریت آن‌ها را در جهان افزایش خواهد داد و این همان چیزی است که طومار صهیونیست را از منطقه خاورمیانه برخواهد چید.

قنادباشی با یادآوری این نکته که رژیم صهیونیستی به محبوبیت بالای سید حسن نصرالله توجه نکرد، عنوان کرد: نفرت بالا از رژیم صهیونیستی در جهان و محبوبیت دبیرکل حزب الله دو طرف معادله‌ای است که می‌تواند هندسه سیاسی و نظامی غرب آسیا را تغییر دهد. 

وی در گفتگو با جام جم آنلاین تاکید کرد: این مساله همان چیزی است که می‌تواند بستر لازم برای حرکت میلیونی ملت‌های اسلامی را فراهم کند و بسیاری بالاخره به این نتیجه رسیده اند که باید طومار عمر رژیم صهیونیستی را پایان دهند.

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل درباره نقش آمریکا در این جنایت و اینکه عملیات‌های تروریستی رژیم صهیونیستی پس از حضور نتانیاهو در کنگره آمریکا افزایش یافت نیز بیان کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه نیز در کنار رژیم صهیونیستی در این جنایت شریک هستند.

 قنادباشی تصریح کرد: این در حالی است که نهضت‌های جدیدی از خون‌های پاکی که به زمین ریخته شده ایجاد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها