رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد؛

ساخت پیشرفته‌ترین آزمایشگاه دولتی گیلان در اوج کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

فعالیت ۴ دستگاه ام آر آی در سطح استان و راه‌اندازی دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی و رادیوتراپی

محمدتقی آشوبی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی و سرمایه‌ای جزو دغدغه‌های اصلی ماست، گفت: ما در دانشگاه علوم پزشکی گیلان چند دغدغه داریم که یکی از مهمترین آن‌ها مبحث تجهیزات پزشکی بود.
کد خبر: ۱۴۷۴۱۷۶

هفتمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی بیمارستانی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی، دارویی و صنایع وابسته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نمایشگاه بین‌المللی گیلان آغاز به کار کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آئین افتتاح هفتمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی بیمارستانی، آزمایشگاهی، دندانپزشکی، دارویی و صنایع وابسته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: تجهیزات پزشکی و سرمایه‌ای جزو دغدغه‌های اصلی ماست.

محمدتقی آشوبی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی و سرمایه‌ای جزو دغدغه‌های اصلی ماست، گفت: ما در دانشگاه علوم پزشکی گیلان چند دغدغه داریم که یکی از مهمترین آن‌ها مبحث تجهیزات پزشکی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: اقداماتی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حوزه تجهیزات انجام شد که برخی از آن‌ها برای نخستین بار است.

وی با اشاره به سختی‌های دریافت، نصب و راه اندازی تجهیزات سرمایه‌ای، گفت: دستگاه‌ام آر آی در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی گیلان گیش از این ۲ دستگاه بود که اکنون ۴ دستگاه فعال در استان داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به راه اندازی دستگاه رادیوتراپی، سی تی آنژیوگرافی ۱۲۸ اسلایس گفت: ما تمام استان را یکپارچه دیده‌ایم و باید در سراسر استان این امکانات فراهم شود و تا جایی که امکان‌پذیر بود دستگاه‌های خود را بروزرسانی کنیم.

وی با انتقاد از حذف ارز ترجیحی، گفت: هزینه تامین قطعات با حذف ارز ترجیحی چندین برابر شده و این یکی از مشکلات جدی ماست.

دکتر آشوبی با اشاره به جمعیت ۲/۵ میلیونی ثابت و ۸ میلیونی شناور در ایام تعطیلات در استان گیلان، گفت: ساختار درمانی و دارویی باید برای استان گیلان جمعیت ۱۰ میلیون نفری در نظر گرفته شود تا در ایام خاص با مشکل مواجه نشویم.

همچنین رضا زمانی – مدیرعامل نمایشگاه‌های استان گیلان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به حضور بیش از ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از سراسر کشور، اظهار داشت: تلاش ما بر این است تا کیفیت برگزاری نمایشگاه‌ها در گیلان افزایش یابد.

وی همچنین تاکید کرد: برنامه ریزی ما بر این امر خواهد بود که نمایشگاه تجهیزات پزشکی گیلان به صورت سالانه استمرار داشته باشد و در این امر از هیچ کوشش و همکاری‌ای دریغ نخواهیم کرد.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۸۰ واحد تولیدی و بازرگانی از ۷ استان کشور از سوم تا ششم مهر ماه در رشت، جاده تهران، نمایشگاه بین‌المللی گیلان در حال برگزاری است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها