خاطرات کاغذی

ماشین‌ها

خاطرات کاغذی

ببینید | شیر و خرگوش

حیوانات با نگاه کردن به چاه آب متوجه شدند آب تصویر آن‌ها را منعکس می‌کند، این موضوع آن‌قدر غیرقابل باور بود که میمون در تلاش برای نزاع با انعکاس خود، نزدیک بود جانش را از دست بدهد. در همین حین، شیر جنگل به شکار رفته و گورخر بالغی را شکار کرد.
کد خبر: ۱۴۷۳۹۰۴
نویسنده مریم فلاح - نویسنده و پژوهشگر
تعداد بازدید : 0

در حالی که حیوانات سعی داشتند به بچه گورخر آرامش دهند. شیر به توصیه مار دستور داد در آینده خود حیوانات برای شام نزد او بیایند. زرافه، شترمرغ، کانگورو، میمون، خرگوش و گورخر تصمیم گرفتند با قرعه‌کشی قربانی را انتخاب کنند. قرعه به بچه گورخر افتاد، اما نمی‌خواستند کره یتیم را به شیر تحویل دهند.

شترمرغ از جان گذشتگی کرد که به‌جای گورخر قربانی شود، اما خرگوش ایده بهتری داشت. خرگوش نزد شیر رفت و به او خبر داد که سعی داشته گراز بزرگی را به سمت شیر هدایت کند، اما در راه شیر دیگری آن را شکار کرده و حالا در ته چاه نشسته است. بعد شیر را به سر چاه آب آورد، شیر وقتی تصویر خودش را در آب دید، او را تهدید کرد (پژواک با تهدید پاسخ می‌داد)، شیر عصبانی شده و به داخل چاه پرید و غرق شد. 

«شیر و خرگوش» (با عنوان روسی: Лев и за́яц) محصول ۱۹۴۹ شوروی سابق که براساس افسانه‌ای به همین نام، اثر شاعر ملی داغستان «گامزات تساداسا» ساخته شد. بوریس دژکین و گنادی فیلیپوف این کارتون را براساس فیلمنامه رومن فاتویف در استودیو سایوزمولت‌فیلم فیلمبرداری کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها