با نواختن زنگ بازگشایی مدارس

۳۷۰ هزار دانش‌آموز در کرمانشاه راهی کلاس درس شدند

با نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس، ۳۷۰ هزار دانش آموز استان کرمانشاه راهی کلاس درس شدند.
کد خبر: ۱۴۷۳۶۹۵

جام جم آنلاین؛ سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پروش استان کرمانشاه، امروز(اول مهر) در این مراسم با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار و جمعی از مدیران استان در دبیرستان «عصمتیه» کرمانشاه  برگزار شد، با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: حدود ۳۷۰ هزار دانش آموز کرمانشاه در آغاز سال تحصیلی جدید راهی کلاس‌های درس می‌شوند.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در قالب حدود چهار هزار مدرسه پذیرای دانش‌آموزان کرمانشاهی در سال تحصیلی جدید است و حدود ۲۶ هزار نفر نیز کار آموزش و تعلیم دانش آموزان استان را بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور و استان یاد کرد و افزود: هدف ما این است که شرایط مناسب برای تحصیل همه دانش آموزان فراهم شود.

وی سپس به چهار راهبرد اساسی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد که در کرمانشاه نیز دنبال می‌شود و گفت: این راهبردها شامل حاکم شدن گفتمان تربیت، کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت، عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر برای همه دانش آموزان و ارتقاء رضایت‌مندی ذینفعان اعم از دانش آموزان، اولیا و همکاران آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه یاد شهدای دانش‌آموز در غزه و فلسطین را گرامی داشت و افزود: معلمان و دانش آموزان ما همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و به فضل خدا پیروزی نهایی نصیب محور مقاومت و حزب الله خواهد بود.

امروز(یکشنبه) زنگ مهر و ایثار در دیگر مدارس استان کرمانشاه هم به صدا درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها