قهرمانی قم و خوزستان در رقابت‌های انفرادی و تیمی مسابقات قهرمانی کشور گلف پسران زیر ۱۸ سال

مراسم اختتامیه رقابت‌ قهرمانی کشور گلف پسران زیر ۱۸ سال با حضور مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون گلف برگزار شد.
مراسم اختتامیه رقابت‌ قهرمانی کشور گلف پسران زیر ۱۸ سال با حضور مهرداد جمشیدی دبیرکل فدراسیون گلف برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۷۳۳۳۵

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فدراسیون گلف، مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور گلف پسران زیر ۱۸ سال امروز ۲۷ اردیبهشت پس از پایان راند دوم مسابقات در زمین گلف مجموعه آیلند (سرزمین ایرانیان) با حضور دبیرکل فدراسیون گلف و شرکت‌کنندگان برگزار شد.

در راستای آیین اختتامیه مسابقات، جمشیدی ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران حاضر در این رویداد اظهار داشت تیم ملی گلف زیر ۱۸ سال اعزامی به مسابقات رنکینگ جهانی مالزی (WAGR) از بطن مسابقات قهرمانی کشور قبلی همین رده و از بین دوستان شما انتخاب شد و خاطر نشان کرد که برترین‌های این دوره از مسابقات نیز به اردوهای تیم ملی آتی دعوت شده و پرچم دار تیم نوجوانان گلف جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.

وی همچنین ضمن تشکر از مدیر عامل ،معاونین و مجموعه عوامل  گلف آیلند به جهت همکاری و همراهی و پذیرفتن جامعه آماری ورزش گلف جهت انجام تمرینات در زمین گلف آیلند اظهار داشت: وجود زمین گلف آیلند به عنوان یک مجموعه خصوصی که طراحی و ساخت آن مطابق با استانداردهای بین‌المللی و  جهانی است، پس از تکمیل نهایی  می‌تواند جزو زمین‌های استاندارد دنیا قرار گرفته که از افتخارات ورزش گلف و نشانه بارز توسعه یافتگی ورزش کشور است.

در جریان مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور گلف پسران زیر ۱۸ سال نفرات برتر انفرادی و تیمی به شرح ذیل اعلام گردیده و از برترین‌ها تجلیل شد.

انفرادی

🥇نفر اول: پارسا قدسی از استان قم با ۱۷۸ ضربه

🥈نفر دوم: محمدامین عبادی از استان اصفهان با ۱۸۶ ضربه

🥉نفر سوم: ابوالفضل براتی از استان خوزستان با ۱۹۲ ضربه

تیمی

🥇تیم استان خوزستان با مجموع ۵۸۶ ضربه

🥈تیم استان لرستان با مجموع ۶۸۸ ضربه

🥉تیم استان قم با مجموع ۶۹۰ ضربه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها