بیانیه حزب‌ الله لبنان درباره حادثه بیروت

حزب‌ الله لبنان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی را در خصوص حادثه انفجار دستگاه‌های ارتباطی در بیروت صادر کرد.
حزب‌ الله لبنان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی را در خصوص حادثه انفجار دستگاه‌های ارتباطی در بیروت صادر کرد.
کد خبر: ۱۴۷۳۱۸۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، حزب‌ الله لبنان با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی را در خصوص حادثه انفجار دستگاه‌های ارتباطی در بیروت صادر کرد.

حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: حوالی ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر روز سه‌شنبه هفدهم سپتامبر ۲۰۲۴ شماری از دستگاه‌های دریافت پیام معروف به پیجر که در اختیار تعدادی از کارکنان یگان‌ها و مژسسات مختلف حزب‌ الله بود منفجر شد. این انفجار‌ها که دلایل آن مبهم است به شهادت یک دختر بچه و دو تَن از برادران ما و زخمی‌شدن شمار زیادی از نفرات انجامید. جراحات افراد زخمی‌شده مختلف است.

در ادامه این بیانیه آمده است: دستگاه‌های ویژه در حزب‌الله در حال حاضر مشغول اجرای تحقیقات گسترده امنیتی و علمی برای فهمیدن دلایلی که به این انفجارهای همزمان انجامیده هستند. دستگاه‌های پزشکی و درمانی نیز در حال درمان زخمی‌ها در شماری از بیمارستان‌ها در مناطق مختلف لبنان هستند.  

حزب‌ الله لبنان تاکید کرد: از خداوند متعال برای شهدای نیکوکار ما که در راه قدس به شهادت رسیدند، رحمت و برای زخمی‌ها شفای عاجل طلب می‌کنیم و از هم‌وطنان گرامی‌مان می‌خواهیم که در قبال شایعات و اطلاعات اشتباه و فریبنده‌ای که برخی از طرف‌ها منتشر می‌کنند و در راستای جنگ روانی به سود دشمن صهیونیست است هوشیار باشند، به ویژه آن‌که این شایعات و اطلاعات اشتباه همراه با هراس‌افکنی و تهدید دشمن صهیونیست و آن‌چه تغییر وضعیت در شمال می‌نامد انتشار می‌یابد.

در پایان این بیانیه آمده است: ما تاکید می‌کنیم که مقاومت در تمامی سطوح و یگان‌های مختلف خود در بالاترین سطح آمادگی برای دفاع از لبنان و ملت مقاوم آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها