معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی اقامه نماز

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان:

برای تقویت نماز در مدارس استان از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: از تمام ظرفیت ها برای تقویت نماز در مدارس استان استفاده شود.
کد خبر: ۱۴۷۲۶۶۰

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حجت‌الاسلام مرتضی حسنی حلم در جلسه ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش استان همدان، اظهار داشت: متاسفانه در جامعه ما اهمیت نماز در بین نوجوانان و جوانان و خانواده ها کمرنگ شده است و این زنگ خطری است که به صدا درآمده و ایجاب می نماید که با برنامه ریزی و فراهم آوردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه تقویت مبانی اعتقادی نوجوانان و جوانان تلاش مضاعفی از سوی همه دستگاه های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش صوت پذیرد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان ضمن قدردانی از اهتمام و فعالیت های ارزنده مدیرکل و مسئولین آموزش و پرورش در سراسر استان، افزود: در راستای ترویج فرهنگ نورانی نماز، استمرار همکاری های مشترک در اقامه نماز در مدارس ضروری است.

وی بیان کرد: نماز اولویت اصلی آموزش و پرورش می باشد و همه مسئولین و مدیران در تمامی سطوح در مناطق بیست گانه استان بر اهتمام بیش از پیش به مقوله نماز و ترویج آن داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسنی حلم با تاکید بر این که از تمام ظرفیت ها برای تقویت نماز در مدارس استان استفاده شود، ادامه داد: استان همدان از ظرفیت خوبی به لحاظ دین داری و مذهب برخوردار است که طرح ها و برنامه های خوب و اثربخش دستگاه تعلیم و تربیت استان در حوزه نماز بخشی از این ظرفیت ها است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی تربیت مربی نماز و تفسیر و اجرای هرگونه فعالیت فرهنگی و آموزشی در زمینه اشاعه فرهنگ نماز نیز می بایست به صورت منظم برگزار گردد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان نماز مدرسه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها