موج تازه حملات حزب‌ الله لبنان به اسرائیل و واکنش رسانه‌های صهیونیست

حزب‌الله لبنان از صبح امروز موج تازه‌ای از حملات گسترده خود را ضد مناطق مختلف در عمق سرزمین‌ های اشغالی آغاز کرده است.
کد خبر: ۱۴۷۲۵۵۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از ساعتی پیش از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر در منطقه دوفیف واقع در الجلیل غربی خبر دادند.

خبرنگار المیادین در این رابطه گزارش داد که در نتیجه اصابت راکت‌های حزب‌الله لبنان به یک هدف اسرائیلی در الجلیل زبانه‌های آتش از این منطقه به آسمان برخاسته است.

بنا بر این گزارش، حملات گسترده حزب الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی و ارتفاعات الجلیل و صفد گسترش پیدا کرده و باعث شده آژیرهای خطر در بسیاری از شهرک‌های صهیونیستی شمال سرزمین‌ های اشغالی به صدا در آید.

المیادین تصریح کرد که انفجارهای متعدد در مناطق مختلف شمال سرزمین‌های اشغالی به گوش می‌رسد که از جمله این مناطق می‌توان به الجلیل و طبریا و صفد و «روش بینا» اشاره کرد.

روزنامه اسرائیل هیوم حملات حزب الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی را گسترده خواند و تاکید کرد که ده‌ها راکت به سمت مناطقی که هنوز تخلیه نشده‌اند، شلیک شده است.

شبکه ۱۲ نیز از سقوط چندین راکت بین منطقه روش بینا و شمال دریاچه طبریا خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند انفجارهای منطقه الجلیل به حدی قوی است که صدای آنها تا طبریا نیز به گوش رسیده است.

دیشب نیز مقاومت لبنان پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را در حملات راکتی و موشکی هدف قرار داد.

حزب الله لبنان اعلام کرد در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین و در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، رزمندگان این جنبش با ده‌ها موشک مقر لشکر ذخیره شمالی و پایگاه مرکزی لشکر الجلیل و انبارهای لجستیکی رژیم صهیونیستی را در عمیعاد هدف قرار داده و موشک‌ها به دقت به اهداف اصابت کردند.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای جداگانه بامداد امروز اعلام کرد که یک دستگاه تانک مرکاوا اشغالگران را که به سمت موضع صهیونیستی رویسات العلم در حرکت بود، با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

در طرف مقابل نیز یک پهپاد رژیم صهیونیستی حملاتی را به منطقه میس الجبل در جنوب لبنان انجام داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها