با ۳۴۴مین روز از حمله به غزه و کرانه باختری

تخریب خانه‌ها و بمبگذاری در خان‌یونس و جبالیا

رژیم صهیونیستی در ۳۴۴مین روز از جنگ غزه، به بمباران چادر‌های آوارگان در خان‌یونس و جبالیا و نیز تخریب خانه‌ها در رفح مبادرت کرد که در این حملات شمار دیگری از فلسطینیان شهید و مجروح شدند.
کد خبر: ۱۴۷۲۴۸۴

به گزارش جام‌جم‌آنلاین ازالعالم،رژیم صهیونیستی در ۳۴۴مین روز از جنگ غزه به بمباران چادر‌های آوارگان در خان‌یونس و جبالیا و نیز تخریب خانه‌ها در رفح مبادرت کرد که در این حملات شمار دیگری از فلسطینیان شهید و مجروح شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) در سیصد و چهل و چهارمین روز جنگ نسل کشی غزه یک واحد مسکونی در شرق شهر غزه را بمباران کردند که دستکم به شهادت ۹ فلسطینی منجر شد.

بنابر این گزارش، تیم امداد و نجات فلسطین با اعلام این خبر خاطرنشان کرد  ۴ نفر از این ۹ نفر را کودکان و سه زن تشکیل می‌دهند.

وزارت بهداشت فلسطین در آخرین آمار روز جمعه خود اعلام کرد: نیرو‌های اشغالگر طی ۲۴ساعت گذشته سه قتل‌عام علیه خانواده‌ها در باریکه غزه انجام دادند که منجر به شهادت ۳۴نفر و مجروح شدن ۹۶ نفر دیگر شد. آمار قربانیان جنگ نسل‌کشی به ۴۱هزارو۱۱۸ شهید و ۹۵هزارو۱۲۵ مجروح افزایش یافت.

با شکست مذاکرات آتش‌بس، ابراهیم کالین رئیس سرویس دستگاه امنیتی اطلاعاتی ترکیه روز جمعه با رهبران دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار و پیرامون آخرین تحولات مذاکرات و گفتگو کرد.

در این نشست موضوعاتی مانند مرحله نهایی مذاکرات آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس و گام‌های مشخصی که می‌توان برای تضمین پایان جنگ و ارسال کمک‌های بشردوستانه بیشتر به منطقه انجام داد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز روز جمعه گفت: ما همچنان در حال مذاکره با مصر و اسرائیل برای رسیدن به متن نهایی که همه با آن موافق باشند، هستیم.

مهمترین اتفاقاتی که در ۳۴۴ مین روز از حمله رژیم اشغالگر به غزه و کرانه باختری رخ داد:

۳:۱۴ شهادت ۶ فلسطینی در محله التفاح بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی.

۱:۳۲ جراحت ۳ فلسطینی بر اثر بمباران مهدکودک در اردوگاه جبالیا توسط جنگنده‌های اشغالگر

۱:۳۰ تخریب میدان‌های مناطق مسکونی در غرب رفح

نیرو‌های اشغالگر میدان‌های مناطق مسکونی در غرب رفح در جنوب باریکه غزه را نیز منفجر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها