رئیس شورای اجرایی حزب‌ الله لبنان:

اهداف دشمن نه در غزه، نه در لبنان و نه در منطقه محقق نخواهد شد

رئیس شورای اجرایی حزب‌ الله لبنان در مراسم چهلم شهید «فؤاد شکر» تاکید کرد که اهداف دشمن نه در غزه، نه در لبنان و نه در سطح منطقه تحقق نخواهد یافت.
کد خبر: ۱۴۷۲۱۷۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌ الله لبنان در مراسم چهلم شهید فواد شکر به سخنرانی پرداخت.

رئیس شورای اجرایی حزب‌ الله لبنان در این سخنان اعلام کرد: دشمن امروز به دلیل عدم تحقق هیچ‌یک از اهداف خود پس از نزدیک به یک سال جنگ، در برابر ناامیدی خود سرگشته و حیران ایستاده است. اشغالگران در بحرانی عمیق قرار دارند و حمله آنان به فرماندهان و غیرنظامیان ساکن روستاها دلیل وجود این بحران است.

صفی الدین ادامه داد: امروز مبارزان در غزه و جنوب لبنان و در امتداد تمامی امت با شجاعت در حال مبارزه هستند و نقشه‌های خبیث دشمن را به شکست می‌کشانند. چشمان ما به اهداف دشمن دوخته شده است؛ اهدافی که هیچ‌کدام نه در غزه، نه در لبنان و نه در سطح منطقه تحقق نخواهد یافت.

رئیس شورای اجرایی حزب‌ الله لبنان افزود: طوفان الاقصی تجلی اراده مبارزان مقاومت بود و پروژه صهیونیستی را به لرزه درآورد. در پی این عملیات سران این پروژه احساس کردند که هر چه ساخته‌اند در معرض تهدید قرار گرفته است.

صفی الدین ادامه داد: دشمن به کشتار در غزه ادامه می‌دهد، اما تاکنون به هدف پایانی خود دست نیافته و این موضوع نشانگر خللی غیرعادی برای آنان است.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: ارتشی که خود را افسانه‌ای می‌پنداشت دستاوردی جز نگرانی نداشته و با وجود به بارآوردن ویرانی، کشتار، تحمیل قحطی و محاصره اهداف خود را محقق نکرده است.

صفی الدین افزود: عملیات گذرگاه کرامه تاکیدی بر آن است که روحیه مقاومت در اردن و تمامی جهان عرب وجود دارد. آن‌چه مقاومت اسلامی در لبنان بر سر اشغالگران می‌آورد، امنیت و ثبات را در شمال (سرزمین‌های اشغالی) از آنان می‌گیرد و نگرانی‌های اشغالگران در خصوص آینده را افزایش می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها