فرماندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر:

اطلس آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران ایجاد می‌شود | آمار و ارقام دقیق مبنای تصمیم گیری‌های شورا

قیومی، فرماندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان از اهمیت پیگیری آمار و ارقام دقیق از معتادان و عملکرد مناسب در بهبود وضعیت جسمی شخص و همچنین جامعه از تشکیل آسیب‌های اجتماعی ویژه کلانشهر ۱۰میلیونی تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۲۰۶۹

به گزارش جام‌جم‌آنلاین، احمد قیومی، فرماندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر شهرستان با اشاره به اهمیت پیگیری آمار و ارقام دقیق از معتادان و عملکرد مناسب در بهبود وضعیت جسمی شخص و همچنین جامعه از تشکیل آسیب‌های اجتماعی ویژه کلانشهر ۱۰میلیونی تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با اشاره به اهمیت پیگیری دقیق آمار‌ها در کلانشهر تهران اظهار کرد: تاکنون اقدامات موثری در حوزه رفع مشکلات متعدد مبتنی با معتادان متجاهر شکل و اجرایی شده است.

معاون استاندار بیان کرد: با داشتن آمار دقیق معتادان و حل معضلات جامعه و پیگیری اجرای طرح‌های معقول در راستای ایمن سازی جامعه، می‌توان در تصمیم گیری‌های بعدی محکم‌تر و بهتر عمل کرد.

وی تصریح کرد: در کنار جمع آوری معتادان متجاهر باید آینده خوبی را ترسیم کرد و افراد درگیر با اعتیاد را به پاک شدن و همچنین دورشدن از آسیب‌های اجتماعی هدایت کرد.

فرماندار تهران با تاکید بر شکل گیری اطلس آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر تهران یادآور شد: در تهران به دلیل جمعیت بالای ۱۰میلیونی، کار بسیار دقیق‌تر و پرتلاش‌تر باید انجام شود و برای اهمیت پاسخگویی کار ابتدا باید با ایجاد اطلس آسیب‌های اجتماعی برای شناسایی مکان‌های ابتلا اقدام و در این راستا ایمن‌سازی مطلوب جامعه هم به سهولت و در روند زمانی مناسب شکل می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها