واکنش جهاد اسلامی به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه سوریه

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را جنایتی جنگی خواند و تاکید کرد که سکوت جهانی و عربی باعث جسارت بیشتر این رژیم می‌شود.
کد خبر: ۱۴۷۱۹۲۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای حمله مجرمانه رژیم صهیونیستی به سوریه را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است که حمله به سوریه یک جنایت جنگی به شمار می‌رود که به لیست پرتعداد جنایت‌های جنگی دشمن صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری و جنوب لبنان اضافه می‌شود.

جهاد اسلامی اعلام کرد که این تجاوز آشکار نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی دشمن تمامی ملت‌های منطقه است. سکوت بین‌المللی و عربی نسبت به جنایت‌های این رژیم در داخل فلسطین و حمایت‌های دولت آمریکا از تل آویو باعث جسارت دادن بیشتر به رژیم صهیونیستی در انجام جنایت‌هایش می‌شود.

فیصل حیدر مدیر بیمارستان شهر مصیاف واقع در حومه حماه اعلام کرد که تجاوز شب گذشته رژیم صهیونیستی به این منطقه دست کم ۵۷ شهید و زخمی برجای گذاشته است. وی در ادامه افزود: حال برخی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

معن عبود استاندار حماه نیز از بیمارستان شهر مصیاف و زخمی‌های بستری شده در این بیمارستان بازدید کرد. تجاوز شب گذشته رژیم صهیونیستی باعث برجای ماندن خسارات در مسیر وادی العیون و وقوع آتش سوزی در منطقه حیرعباس شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها