تاکید وزیر دفاع یمن بر حتمی‌ بودن واکنش به حمله رژیم صهیونیستی

وزیر دفاع یمن در سخنانی بر حتمی‌بودن واکنش صنعا نسبت به حمله رژیم صهیونیستی به خاک این کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۷۱۶۷۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المسیره، «محمد العاطفی» وزیر دفاع یمن در سخنانی اعلام کرد: تردید یا عقب‌نشینی نسبت به موضع یمن در پشتیبانی از غزه امری غیرممکن است و این موضوع در معرض مانور یا چانه‌زنی نیست.

وزیر دفاع یمن ادامه داد: واکنش قوی و لرزه‌افکن یمن به رژیم نازی (صهیونیستی) در پیش است و بدون تردید یا نگرانی صورت خواهد گرفت. ما دیوانگی صهیونیست‌ها را با جنگاوری ایمانی پاسخ خواهیم داد؛ موضوعی که تلخی آن را بارها در دریاها چشیده‌اند.

العاطفی گفت: ما به توسعه کمی و کیفی توانمندی‌های خود بر اساس جدیدترین مفاهیم ساختار نظامی مطلوب ادامه خواهیم داد. موضع یمن در محور جهاد و مقاومت در راستای دفاع از امت، مقدسات، ارزش‌ها و خاک آن و همچنین در راستای دفاع از امنیت ملی ما، موضعی اصولی است.

وزیر دفاع یمن افزود: یمن در مسیر آزادی و استقلال گام برداشته است و هیچ‌گونه فرمانبرداری یا تسلط بیگانه را نخواهد پذیرفت. یمن حیاط خلوت هیچ‌کدام از نظام‌های منطقه‌ای یا نمایندگی بین‌المللی نخواهد بود.

العاطفی ادامه داد: منابع ملی، منابعی حاکمیتی هستند و اجازه هدردادن، فساد در آن یا نادیده‌گرفتن بهره‌برداری از آن در راستای منافع والای تمامی یمن را نخواهیم داد.

وزیر دفاع یمن گفت: ما اجازه نخواهیم داد که هیچ تهدیدی ثبات و امنیت کشور ما را خدشه‌دار کند و حضور هیچ قدرت بیگانه‌ای را در خاک و جزایر خود نخواهیم پذیرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها