صهیونیست‌ ها کدام حامیان فلسطین را به قتل رساندند؟

«عائشه نور» شهروند ترکیه‌ای- آمریکایی نخستین حامی بیگانه فلسطین نیست که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست جان خود را از دست می‌دهد و چنین جنایتی پیش از این نیز بارها از صهیونیست‌ها سر زده است.
«عائشه نور» شهروند ترکیه‌ای- آمریکایی نخستین حامی بیگانه فلسطین نیست که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست جان خود را از دست می‌دهد و چنین جنایتی پیش از این نیز بارها از صهیونیست‌ها سر زده است.
کد خبر: ۱۴۷۱۶۶۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شهاب نیوز، روز گذشته نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یکی از شهروندان ترکیه‌ای- آمریکایی به نام «عائشه نور» را در اطراف منطقه «جبل صبیح» در «شهرک بیتا» در جنوب نابلس واقع در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله کشتند.

به گفته منابع محلی، این فعال حامی فلسطین در تظاهرات هفتگی ضد شهرک‌سازی در جنوب نابلس شرکت کرده بود که بر اثر تیراندازی مستقیم نظامیان اشغالگر از ناحیه سر به شدت زخمی شد و سپس جان باخت.

اما این نخستین باری نیست که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی جان یکی از حامیان بیگانه فلسطین را به ضرب گلوله می‌گیرند و صهیونیست‌ها پیش از این نیز بارها مرتکب چنین جنایتی شده‌اند.

بر همین اساس شهاب نیوز در مطلبی به ارائه گزارشی در خصوص دیگر حامیان بیگانه فلسطین که در سال‌های گذشته از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی کشته شده‌اند پرداخته است.

شهروندان ترکیه‌ای

در یکی از بارزترین جنایات ارتش رژیم صهیونیستی، کشتی «ماوی مرمره» ترکیه در سی‌ویکم ماه مه سال ۲۰۱۰ میلادی در اطراف ساحل نوار غزه هدف حمله نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت. در جریان این حمله ۱۰ تَن از شهروندان ترکیه جان باختند و بیش از ۵۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شهروندان انگلیسی

«تام هرندل» در سیزدهم ژانویه سال ۲۰۰۴ میلادی در حالی که یک دختربچه فلسطینی را برای محافظت در برابر تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر رفح در آغوش کشیده بود به ضرب گلوله صهیونیست‌ها جان باخت.

«جیمز هنری میلر» در دوم مه سال ۲۰۰۳ میلادی در جریان تهیه یک فیلم مستند برای تلویزیون انگلیس، در نوار غزه از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت و کشته شد.

«ایان هوک» کارمند آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در بیست‌ودوم نوامبر سال ۲۰۰۲ میلادی در اردوگاه «جنین» به ضرب گلوله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داد.

شهروندان آلمانی

«هارلد فیشر» پزشک آلمانی در پانزدهم نوامبر سال ۲۰۰۰ میلادی در جریان حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت جالا» در شمال غرب «بیت لحم» جان خود را از دست داد.

شهروندان ایتالیایی

«رافائل چریلو» عکاس و فیلمبردار ایتالیایی در سیزدهم مارس سال ۲۰۰۲ میلادی بر اثر شلیک مستقیم نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی جان باخت.

شهروندان آمریکایی

«راشل کوری» در شانزدهم مارس سال ۲۰۰۳ میلادی در رفح واقع در جنوب نوار غزه در حالی که لباس نارنجی رنگ غیرنظامی را به تَن داشت و تلاش می‌کرد در برابر یک بولدوزر اسرائیلی بایستد، از سوی این بولدوزر زیر گرفته شد و جان باخت. این بولدوزر در حال تخریب خانه‌های فلسطینیان در رفح بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها