حوثی: نسل کشی در غزه حتی وجدان غیرمسلمانان را تکان داد

سید عبدالملک حوثی رهبر انصارالله یمن گفت که نسل کشی در غزه وجدان انسانی را تکان داد.
کد خبر: ۱۴۷۱۴۵۶
به گزارش جام جم آنلاین، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی امروز پنجشنبه خود افزود: رژیم‌های عربی حتی یک گلوله به نفع مردم فلسطین شلیک نکردند.
 
حوثی تصریح کرد: مسلمانان در غزه از حملات ددمنشانه و قتل عامی رنج می‌برند که حتی کشور‌های غیر اسلامی را به حرکت در آورده است.
 
وی یادآور شد: برخی از رژیم‌ها به خاطر همدستی و همکاری با دشمن صهیونیستی و دوستی با آن رسوا شده اند که بسیار ذلت بار است.
 
حوثی تاکید کرد: موضع اکثر ملت‌های امت نسبت به مردم فلسطین ذلیلانه است پس امت اگر از روحیه جهادی دست بردارد با خطرات بزرگی مواجه خواهد شد لذا احیای روحیه جهادی باعث احیای امت می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: ۳۰۰ میلیون عرب برادرانشان در فلسطین را می‌بینند در حالیکه وحشیانه به قتل می‌رسند، بسیار تاسف بار است که امت ذلیل است و در برابر خطرات این ذلیل بودن کاری انجام نمی‌دهد. اعراب شاهد قتل فلسطینیان، هتک حرمت آنان، سوزاندن قرآن، انهدام مساجد و گرسنگی میلیون‌ها فلسطینی هستند، اما کاری نمی‌کنند، این ذلت و خواری به نفع دشمن است، اما بدانید زوال دشمن صهیونیستی حتمی بوده و وعده الهی در قرآن کریم است.
 
حوثی گفت: مسیر موفقیت و رستگاری، جهاد در راه خداست؛ لذا شاهدیم که رزمندگان در غزه ۱۱ ماه است که با دلاورمردی و به رغم کمبود امکانات علیه دشمن صهیونیستی می‌جنگند، حتی تعداد اندکی از رزمندگان با شجاعت در برابر دشمن صهیونیستی در کرانه باختری ایستاده اند.
 
وی افزود: نیرو‌های ما با تمام امکاناتشان به دشمن حمله می‌کنند و هر هفته از انواع موشک در عملیاتمان علیه دشمن استفاده می‌کنیم.
حوثی گفت:رزمندگان ما می‌خواستند مستقیما با دشمن صهیونیستی بجنگند، اما مرز‌ها مانع آن هستند.
وی افزود: دشمنان در نبرد دریای سرخ با شکست مواجه شده و خسارات زیادی متحمل شدند. آن‌ها همانطور که در دریا غافلگیر شدند در زمین نیز غافلگیر خواهند شد.
رهبر انصارالله یمن گفت: در ماه‌های گذشته مردم یمن هر هفته تظاهرات‌های میلیونی برای حمایت از مردم فلسطین برگزار کرده اند و ما به جهاد و حمایتمان از مردم فلسطین ادامه خواهیم داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها