مخالفت اکثریت صهیونیست‌ها با اشغال محور فیلادلفیا

بر اساس تازه ترین نظرسنجی یک رسانه رژیم صهیونیستی، اکثریت صهیونیست‌ها با تداوم اشغال محور فیلادلفیا واقع در جنوب غزه از سوی ارتش این رژیم مخالف هستند.
کد خبر: ۱۴۷۱۴۰۶
به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری شهاب فلسطین، بر اساس نظرسنجی سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی ۵۳ درصد صهیونیست‌ها گفته‌اند که خواهان عقب‌نشینی ارتش از محور فیلادلفیا به منظور دستیابی به توافق مبادله اسرا هستند.
 
بر اساس این نظرسنجی، تنها ۲۹ درصد صهیونیست‌ها خواهان ادامه اشغال محور فیلادلفیا حتی به قیمت عدم امضای توافق مبادله اسرا شده‌اند.
 
در نظر سنجی این رسانه صهیونیستی آمده است که ۵۰ درصد صهیونیست‌ها اعتمادی به نحوه اداره جنگ توسط بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ندارند و تنها ۳۷ درصد از نتانیاهو در این زمینه حمایت می‌کنند.
 
مهمترین بن بست بر سر مذاکرات بین گروه مقاومت حماس و رژیم صهیونیستی بر سر کریدور صلاح‌الدین (فیلادلفیا) در طول مرز غزه با مصر و کریدور شرقی - غربی «نتزاریم» در مرز غزه است.
 
نتانیاهو به بهانه جلوگیری از قاچاق و نفوذ شبه نظامیان تاکید دارد که باید کنترل این دو کریدور را در اختیار داشته باشد اما حماس خواستار عقب نشینی کامل نیروهای صهیونیستی از غزه است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها