واکنش انصار الله یمن به بیانیه سنتکام درباره نفت‌کش عربستانی

جنبش انصار الله یمن ادعای فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا( سنتکام) درباره حمله به نفت‌کش عربستانی در دریای سرخ را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۴۷۱۳۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، جنبش انصار الله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن تکذیب حمله به نفت‌کش عربستانی در دریای سرخ اعلام کرد که بیانیه‌ای که فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در این خصوص صادر کرده است، دروغ است.
 
"محمد علی الحوثی" عضو شورای سیاسی عالی یمن با اشاره به ادعای سنتکام مبنی بر حمله انصار الله به نفت‌کش عربستانی "امجد" گفت: "آمریکایی‌ها اشک تمساح می‌ریزند و بیانیه‌های دروغین صادر می‌کنند".
 
وی افزود: "شکست آمریکا در حمایت از تروریسم رژیم اشغالگر باعث شده است که راه درست و غلط را گم کند و همانطور که در برآورد‌های نظامی خود به خطا رفته است، بیانیه‌های غلط و دروغ منتشر کند".
 
الحوثی خاطرنشان کرد که تنها راه‌حل "توقف حمله به غزه است نه انتشار اطلاعات غلطی که خود نشانه شکستی دیگر است".
 
گفتنی است سنتکام عصر دوشنبه ادعا کرده بود که جنبش انصار الله یمن با شلیک دو فروند موشک بالستیک و یک پهپاد به نفت‌کش "ام فی بلو لاگون" با پرچم پاناما و خدمه یونانی و نفت‌کش "امجد" با پرچم عربستان حمله کردند.
 
این در حالی است که شرکت ملی حمل‌و‌نقل دریایی عربستان، حمله نیرو‌های یمنی به نفت‌کش این کشور را تکذیب و اعلام کرده است که نفت‌کش دیگری که در فاصله نزدیک در حال دریانوردی بوده است، هدف قرار‌گرفته است.
 
جنبش انصار الله یمن در حمایت از ملت فلسطین در غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، منافع این رژیم در منطقه را مورد حمله قرار می‌دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها