حمید درخشان از عملکرد هفته‌های ابتدایی سرخ‌ها می‌گوید

پرسپولیس چنگی به دل نزد

واقعیت همین است، آنچه برای پرسپولیس رخ داد واقعا قابل پیش‌بینی بود. تیمی که بازیکنان مهمی را از دست داد و با مربی و چند بازیکن جدید گام به فصل جدید لیگ برتر گذاشته باید هم تا این اندازه پرنوسان باشد.
کد خبر: ۱۴۷۰۸۷۰
نویسنده هیلدا حسینی‌خواه - گروه ورزش
 
حمید درخشان در رابطه با پرسپولیس دو نظر کاملا متضاد دارد. او همان اندازه که انتقاد دارد همان اندازه هم به این تیم خوشبین است و می‌گوید همه چیز درست خواهد شد. او در گفت‌و‌گو با جام‌جم از هفته‌های ابتدایی لیگ برای پرسپولیس می‌گوید.

دو بازی و دو امتیاز. چنین شرایطی قابل پیش‌بینی می‌رسید.  
بله همینطور است. پرسپولیس اصلا بازی‌های دلچسبی رابه نمایش نگذاشت وامتیاز ازدست داد. این‌طور بگویم بهتر است، پرسپولیس چنگی به دل نزد. 
 
نکته این است که پرسپولیس هم مانند استقلال فعلا شرایط برگزاری بازی خانگی به دلیل مشکلات استادیوم آزادی را ندارد. این موضوع چقدر تاثیرگذار است؟ 
تاثیر مستقیمی دارد. پرسپولیس وقتی میزبان بود خارج از خانه بازی کرد. وقتی هم مهمان بود که طبیعتا باز هم به خارج از خانه رفت.خیلی بد است که این امتیاز بزرگ را فعلا ندارد. به هر حال آنچه دیدیم اصلا شروع خوبی نبود و این پرسپولیس چنگی به دل نزد. این تیم حداقل امتیاز را از دو بازی گرفت و معضل بزرگی برای خودش درست کرد.  

اکنون با این شرایط سخت چکار باید بکنند؟ 
شرایط سخت یک کار خیلی سخت می‌خواهد. حالا که امتیازات مهمی از دست رفته باید به فکر هفته‌های آینده بود که این روند ادامه پیدا نکند. همه باید تلاش کنند تا برای هفته‌های آینده امتیاز از دست نرود وگرنه کار از این چیزی که هست خیلی سخت‌تر می‌شود و عملا قافیه را می‌بازیم. حریفان را نگاه کنید. هم سپاهان و هم استقلال و هم تراکتور. همه منتظر لغزش یکدیگر هستند. خودتان هم باید خوب بدانید. در هفته‌های آخر چقدر امتیازاتی که هفته‌های اول جمع‌آوری شده به درد می‌خورد. پرسپولیس فعلا این امتیازات را از دست داده و از دو بازی فقط دو امتیاز گرفته است.  

با این شرایط پیش‌بینی شما از هفته‌های آینده چیست؟  
این عملکرد و نتیجه‌گیری پرنوسان شرایط روحی و روانی به هم می‌ریزد مگر این‌که در بازی‌های بعدی نتایج دیگری رقم بخورد. اگر نتیجه‌گیری خوب باشد که همه چیز روی غلتک می‌افتد. اما اگر شرایط مشابه دو هفته نخست را شاهد باشیم آنگاه عنان و اختیار خیلی چیزها از دست سرمربی می‌رود. من بار دیگر به رقیبانی مثل سپاهان و استقلال و تراکتور اشاره می‌کنم. همه منتظر لغزش هم هستند. همه از نتیجه نگرفتن تیم حریف نهایت استفاده را می‌برند. پرسپولیس نباید چنین اجازه‌ای بدهد و نباید دیگر مفت امتیاز بدهد.  

دلیل نوسانات دو هفته ابتدایی چیست؟ 
عدم شناخت بازیکنان جدید از تیم جدید و همچنین عدم شناخت سرمربی از بازیکنان.  

در کل شما الان خوشبین هستید یا بدبین؟ 
مگر می‌شود درباره پرسپولیس بد بین بود؟ به تدریج همه چیز درست خواهد شد و شرایط بهتر می‌شود.  

یکی ازبازیکنان جدیدپرسپولیس که خیلی به او توجه می‌شوددروازه‌بان تیم است.نظرشما درباره عملکرد دوهفته‌ابتدایی او چیست؟ 
به نظر من او دروازه‌بان خوب و ایده‌آلی است و می‌تواند از پس موقعیت‌های سخت بربیاید. دیدار با تراکتور را دیدید که چگونه یک تنه جلوی حملات مهاجمان حریف ایستاد؟ او دروازه‌بان خیلی خوبی است و حداقل خیال ما بابت دروازه‌بانی راحت است.  

نکته دیگر این‌که بازیکنان مهمی جدا شده‌اند. این موضوع چقدر تاثیرگذار خواهد بود؟ 
به نظر من مشکلی نیست. به سال های گذشته نگاه کنید. چقدر بازیکن خوب از پرسپولیس رفته‌اند. پرسپولیس قهرمانی‌ها را از دست داد؟ زمین خورد؟ خیر. پرسپولیس هیچ وقت به بازیکن وابسته نیست. بازیکنان جدید هم مهلت می‌خواهند تا هماهنگ شوند.  

پرسپولیس چه زمانی به صدر می‌رسد؟ 
صبر کنید. مطمئن باشید پرسپولیس جایگاه اصلی خودش را پیدا می‌کند و شکی نیست. فقط صبر کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها