حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد:

خون شهدا سبب تشدید مقاومت و ادامه عملیات‌ها در کرانه باختری است

حماس در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت ۵ مبارز فلسطینی وابسته به قسام در طولکرم به اشغالگران وعده داد که خون شهدا سبب تشدید مقاومت و ادامه عملیات‌ها در کرانه باختری ضد اشغالگران خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۷۰۵۱۸

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،حماس در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت ۵ مبارز فلسطینی وابسته به قسام در طولکرم به اشغالگران وعده داد خون شهدا سبب تشدید مقاومت و ادامه عملیات‌ها در کرانه باختری ضد اشغالگران خواهد بود.

 در پی شهادت ۵فلسطینی وابسته به القسام در حمله رژیم صهیونیستی، اعتصاب عمومی در طولکرم اعلام شد.

جنبش حماس در نخستین واکنش به ترور این پنج مبارز فلسطینی در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری بیانیه صادر کرد.

در بیانیه حماس آمده است: عملیات ترور جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه نورشمس که عصر امروز (دوشنبه) رخ داد همزمان با آغاز عملیات گسترده اشغالگران در سراسر استان‌ها در کرانه باختری نشان داد که اشغالگران در ادامه جنایات خود مصمم هستند.

در این بیانیه آمده است ترور صهیونیست‌ها در اردوگاه نور شمس، مُهر تأییدی بر ادامه جنایات و کشتار‌ اشغالگران از غزه تا هر وجب از خاک سرزمین فلسطین است و خون این شهدا انگیزه‌ای برای تشدید مقاومت خواهد بود.

حماس تاکید کرد: ترور صهیونیست‌ها در اردوگاه نورشمس تلاشی ناامیدانه برای ریشه کن کردن مقاومتی است که با عملیات خود درد و عذاب را برای اشغالگران به بار می‌آورد.

در این بیانیه از مردم کرانه باختری خواسته شده است با اشغالگران و شهرک‌نشینان صهیونیست به مقابله برخیزند.

حماس افزود: حمله جنون آمیزی که اشغالگران ضد سرزمین و ملت ما به راه انداخته‌اند، نه تنها امنیت و ثبات را برای آنان هرگز فراهم نخواهد کرد، بلکه آتش زیر پا‌های نیرو‌های اشغالگر و شهرک نشینان به زودی زبانه خواهد کشید.

پیش از این، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه نورشمس در طولکرم واقع در شمال در کرانه باختری، ۵ رزمنده فلسطینی به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها