امر به معروف و نهی از منکر یک نوع حکومت و نظارت تربیتی است
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان؛

امر به معروف و نهی از منکر یک نوع حکومت و نظارت تربیتی است

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در بازدید از موسسه خیریه بیماران خاص؛

نوع نگاه خیرین، انسانی و اسلامی ترین نوع نگاه است که باید به تمامی عالم تعمیم

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در بازدید از موسسه خیریه بیماران خاص مطرح کرد، نوع نگاه خیرین، انسانی و اسلامی ترین نوع نگاه است که باید به تمامی عالم تعمیم پیدا کند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در بازدید از موسسه خیریه بیماران خاص مطرح کرد، نوع نگاه خیرین، انسانی و اسلامی ترین نوع نگاه است که باید به تمامی عالم تعمیم پیدا کند.
کد خبر: ۱۴۶۹۸۳۳

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در بازدید از موسسه خیریه بیماران خاص مطرح کرد، نوع نگاه خیرین، انسانی و اسلامی ترین نوع نگاه است که باید به تمامی عالم تعمیم پیدا کند.

 فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان به همراه جمعی از همکاران ستادی از موسسه خیریه بیماران خاص بازدید نمود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان در جمع خیرین موسسه بیماران خاص اظهار داشت: انسانهایی که از لذت های دنیایی خود می گذرند تا دیگران به آرامش برسند ، انسان های شریفی هستند که قابل احترام اند چون نوع نگاه شما انسانی و اسلامی ترین نوع نگاه است که باید به تمامی عالم تعمیم پیدا کند.

در ادامه این گفتگو، میترا قاسمی، مدیر عامل موسسه خیریه بیماران خاص بیان داشت: این موسسه از سال ۸۲ شروع به خدمت رسانی نمود و اکنون بیش از ۴۰۰۰ بیمار خاص در کل استان تحت پوشش این موسسه قرار دارند.

وی تصریح کرد: هدف از تاسیس این موسسه خیریه، ارائه خدمات به افراد مبتلا به بیماری های خاص از جمله؛ سرطان، تلاسمی و بیماران ام اس می باشد که آلام هزینه های گزاف درمان و رفت و آمد بر درهای ناشی از بیماریشان افزایش پیدا نکند و خوشبختانه با همراهی خیرین این امر محقق شده و بسیاری از بیماران در مکان هایی که اختصاص داده شده اسکان می یابند و دغدغه رفت و آمد و هزینه های جانبی را ندارند.

احمد نگهی، دبیر انجمن ام اس هرمزگان و یکی از خیرین این موسسه عنوان کرد: یکی از انواع بیماری های خاص، بیماری ام اس هست که بیماران در مدت تاسیس این موسسه از خدمات آموزشی، حمایتی و پشتیبانی برخوردار شدند و با استقرار آنها در مهمانسراهای این موسسه و تامین غذا و دارو کمک بزرگی در جهت رفع مشکلات ناشی از بیماری شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت همایش های زیادی در جهت آشنایی افراد با بیماری خودشان صورت گرفته است و به دنبال این هستیم که با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، کتابخانه ای فراهم نموده تا زمانی که بیماران بستری هستند ، از زمان خود بهترین بهره را برده و اوقات فراغت خود را با مطالعه مفید و اثر بخش پر کنند.

در پایان این نشست، مدیرکل کتابخانه های عمومی و هیئت همراه از فضاهای مختلف موسسه بازدید نموده و مقرر گردید نسبت به اجرای برنامه های کتابخوانی در موسسه و همراه سرای بیماران، برنامه ریزی و اقدام گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها