عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین:

همه توطئه‌های براندازانه در جمهوری اسلامی محکوم به شکست است

ملت ایران در طول چهار دهه گذشته با انواع و اقسام توطئه‌ها و بحران‌هایی روبرو بوده که وقوع آن در هر کشور دیگری غیر ایران حتما دولت‌ها و ملت‌ها را با مخاطرات فراوانی روبرو می‌کرد. نگاهی به تحولات داخلی و خارجی که در طول یکسال گذشته که در داخل و خارج از کشور رخ داده نشان می‌دهد که برغم شدت و عمق هر کدام از این رخدادها، اما نظام با اقتدار کامل و در فضایی کاملا آرام و با امنیت کامل موفق به برگزاری چند دوره انتخابات شد.
کد خبر: ۱۴۶۹۷۷۳

 

 

همه توطئه‌های براندازانه در جمهوری اسلامی محکوم به شکست است

محمدکاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین این اقتدار را ناشی از ساخت سیاسی قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران می‌داند. 


او در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات سخت ماه‌های گذشته در داخل و خارج از مرز‌های ایران از شهادت رئیس جمهور گرفته تا بحران غزه، جمهوری اسلامی چگونه توانست با قدرت ۴ انتخابات را برگزار کند خاطرنشان کرد: ایران و جمهوری اسلامی از یک ساختار نیرومند سیاسی برخوردار است که متضمن استقلال، آزادی و امنیت ملی است. در کشورمان چهار انتخابات برگزار شد و در همه این آزمون ها، مردم با تمام وجود خود به عرصه آمدند و پایه‌های دولت و مجلس را سامان دادند. ما این همه استحکام در امنیت ملی را ناشی از استقلال کشور و هوشیاری مردم در حفظ آزادی و سرافرازی خودشان می‌دانیم.


 او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه به نظر شما برای استمرار این ساختار قدرتمند باید دست به چه اقداماتی بزنیم؟ گفت: دشمنان آزادی و استقلال جمهوری اسلامی طی یکصدسال اخیر در برابر دستیابی ملت به استقلال با انواع و اقسام توطئه‌های خود مانع تراشی می‌کردند. نهضت امام خمینی باعث شد که ما وارد عرصه‌ای از حیات سیاسی شویم که در این عرصه با فداکاری که ملت در عبور از بحران‌ها و توطئه‌های دشمنان جمهوری اسلامی از خود نشان دادند توانستند به منافع ملی دسترسی پیدا کنند. همین تلاش‌ها نشاندهنده آن است که ملت ایران حق دارد که از یک نظام سیاسی و اجتماعی برخوردار باشد که این نظام متضمن آزادی، استقلال و امنیت ملی است. 


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در این باره که قدرتمند بودن ساخت سیاسی جمهوری اسلامی چه پیامی برای براندازان دارد؟ خاطرنشان کرد: پیام اقتدار ملی برای براندازان این است که ایران با اتکای به خداوند و اسلام یک نظامی دارد که براندازی در آن امکان پذیر نیست، چون مردم با تجربه صد ساله‌ای روبرو هستند که برابر با این تجربه به آن‌ها دیکته می‌شود که چگونه از حیات سیاسی خود دفاع کنند. فلذا می‌بینیم که در نیم قرن اخیر انواع و اقسام توطئه‌های براندازانه در جمهوری اسلامی به شکست منجر شده است. چون پای نظام، مردمی نشستند که قدر استقلال، آزادی و امنیت خود را می‌دانند و برای دفاع و پاسداری از ارزش‌هایی که کسب کردند می‌کوشند و آماده فداکاری در برابر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و اجازه نمی‌دهند که براندازان و دشمنان داخلی و خارجی به اهداف شوم خود دست یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها