مهرداد محلوجی،سرپرست کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان:

تیرماه سال جاری ۳۷۶ پرونده در کمیسیون ماده صد شهرداری اصفهان مطرح و بررسی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

ارتقای سطح ایمنی در محیط کاری نقش مهمی در افزایش بهره‌وری سازمان دارد

ارتقای سطح ایمنی در محیط کاری نه تنها به ایجاد اعتماد و رضایت در بین کارکنان کمک می‌کند؛ بلکه نقش مهمی در افزایش بهره‌وری و کارایی کارکنان و سازمان دارد.
کد خبر: ۱۴۶۹۶۱۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در دوره آموزشی حفاظت در برابر اشعه که به میزبانی این شرکت و با حضور رؤسای ایمنی و آتش‌نشانی گازهای استانی برگزار شد، ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در این دوره آموزشی، شرکت‌کنندگان با آزمون‌های مخرب و غیرمخرب، پرتونگاری، حفاظت در برابر پرتو و منابع پرتو، تجهیزات ایمنی و فردی و محیطی و دزسنجی و دزیمتری آشنا شدند.

عسکری ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری این دوره، اظهار داشت: حفاظت در برابر اشعه یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ایمنی در صنایع مختلف، از جمله صنعت گاز است. باتوجه‌به استفاده از تجهیزات رادیوگرافی در برخی از عملیات‌های این شرکت، برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر در همه زمینه‌های موردنیاز به‌ویژه حوزه HSE و پدافند غیرعامل امری ضروری است.

 وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، ارتقای سطح آگاهی در خصوص خطرات ناشی از اشعه و آموزش روش‌های صحیح حفاظت در برابر آن است تا بتوانیم محیط کاری ایمن‌تر و سالم‌تری را برای همکاران خود فراهم آوریم.

 شرکت‌کنندگان در پایان دوره، ضمن ابراز رضایت از کیفیت برگزاری دوره، بر اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر در زمینه ایمنی تأکید کردند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها