اعمال محدودیت ۴۷ چاه دارای مازاد آب و برق در هرمزگان
مدیر حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای هرمزگان:

اعمال محدودیت ۴۷ چاه دارای مازاد آب و برق در هرمزگان

اولین همایش مدیریت بهینه مصرف آب وبرق برگزار در شرکت آب منطقه ای هرمزگان شد

همایش مدیریت بهینه مصرف آب وبرق با رویکرد کاهش هدررفت وبازیافت آب واصلاح الگوی مصرف انرژی در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد.
همایش مدیریت بهینه مصرف آب وبرق با رویکرد کاهش هدررفت وبازیافت آب واصلاح الگوی مصرف انرژی در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۹۵۱۹

هرمزگان-جام جم انلاین-همایش مدیریت بهینه مصرف آب وبرق با رویکرد کاهش هدررفت وبازیافت آب واصلاح الگوی مصرف انرژی در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد.

با حضور مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان، مدیرکل دفتر امور زنان وخانواده استانداری ، کارشناسان و مدیران صنعت آب و برق هرمزگان، مشاور امور بانوان وخانواده و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان همایش مدیریت بهینه مصرف آب وبرق در سالن اجتماعات شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان در جریان برگزاری این نشست گفت:الگوی مصرف باید در بین مردم فرهنگ سازی شود و در صورت ادامه استفاده بی‌رویه از آب وبرق با مشکل مواجه خواهیم شد و تفهیم اهمیت آب  و برق در زندگی از نکات مهمی است  که می‌تواند نقش مؤثری در صرفه جویی و جلو گیری از هدر رفت این ثروت ها داشته باشد.

جمشید عیدانی ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست استفاده از ظرفیت‌های اثرگذارمشاوران بانوان وامور خانواده وروابط عمومی دستگاههای اجرایی استان در اجرای برنامه‌های آموزشی و اجتماعی برای شفاف‌سازی  وضعیت آب و برق است  که یکی از  راهکاری قوی در رعایت الگوی مصرف این مایه ارزشمند در لایه‌های مختلف اجتماع است.

مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری در این نشست گفت: مصرف بهینه آب و برق و صرفه جویی چیزی است  که ما به عنوان یک مسلمان باید بیش از دیگران رعایت کنیم اما  فکر می کنم ما از خیلی کشورهای دیگر در مورد فرهنگ سازی این مسئله عقب باشیم و این مسئله را در جامعه داریم که شاید به خاطر اینکه یارانه هایی برای آب و برق پرداخت می شود، مردم ارزش واقعی آب وبرقی که دریافت می کنند را حس نکنند.

وی در همین رابطه افزود: مهم ترین نهاد ما درجامعه نهاد خانواده است ما حتی به عنوان یک کارمند هم فرهنگ و هم تربیت مان  در خانواده شکل می گیرد و همین طور که خیلی از ما می دانیم والدین ارکان مهم تربیتی جامعه هستند، پدر و مادر هر دو فرهنگ سازند یعنی اگراز کودکی این نهادینه شده باشد که ارزش های جامعه مثل صرفه جویی که یک ارزش مهم است و در این راه تقدیر ومشوق هایی در نظر گرفته شود، نگاه مثبتی در فرزندان نهادینه می شود و احساس مسئولیت پذیری در فرزندان ما به وجود می آید.

در پایان نیز از 3 نفر از مشترکان، آقای محسن ترابی از بندرعباس،مسعود رضایی وسرکارخانم زبیده غریب زاده از جاسک برندگان  مسابقه پویش شنبه های با انرژی این هفته با اهدا جوایزی نفیس تجلیل وقدردانی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها