کارگاه عکاسی«بررسی آثار عکاسان آژانس مگنوم در قرن 21» برگزار شد

رئیس انجمن عکاسان استان هرمزگان گفت: کارگاه آموزش عکاسی«بررسی آثار عکاسان آژانس مگنوم در قرن 21» با حضور بیش از 45 هنرآموز برگزار شد.
رئیس انجمن عکاسان استان هرمزگان گفت: کارگاه آموزش عکاسی«بررسی آثار عکاسان آژانس مگنوم در قرن 21» با حضور بیش از 45 هنرآموز برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۶۹۴۴۸

 

هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس انجمن عکاسان استان هرمزگان گفت: کارگاه آموزش عکاسی«بررسی آثار عکاسان آژانس مگنوم در قرن 21» با حضور بیش از 45 هنرآموز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن عکاسان استان هرمزگان، حسام‌الدین انصاریان در این ارتباط اظهار کرد: این کارگاه آموزشی همزمان با روز جهانی عکاس، با حضور یکی از اساتید کشوری برجسته این عرصه در بندرعباس برگزار شده است.

وی با بیان اینکه روز ۱۵ آگوست- ۲۵ مردادماه به عنوان روز جهانی عکاس نامگذاری شده است، افزود: این کارگاه آموزشی با عنوان«نگاهی تحلیلی به آثار عکاسان آژانس مگنوم در قرن 21» با حضور مهدی وثوق‌نیا، از اساتید برجسته عکاسی کشورمان برگزار شد.

رئیس انجمن عکاسان استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مهدی وثوق‌نیا؛ عکاس مستند و فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته عکاسی از دانشگاه آزاد هنر و معماری تهران است که ارایه وی، در این کارگاه مورد استقبال عکاسان هرمزگانی قرار گرفت.

انصاریان با اشاره به اینکه کلیه شرکت‌کنندگان در این کارگاه گواهی شرکت در دوره صادر شده است، ادامه داد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، ارتقای دانش اعضای انجمن عکاسان و سایر عکاسان آزاد، بهبود مهارت‌های فنی، توسعه خلاقیت و.... است.

وی بیان کرد: این انجمن در نظر دارد در فرصت باقی مانده تا پایان سال، دوره‌های آموزشی متعدد و کارگاه‌های بازآموزشی و آموزشی را برگزار کرده و علاوه بر آن، سفرهای عکاسی نیز در برنامه این انجمن است.

رئیس انجمن عکاسان استان هرمزگان تصریح کرد: این برنامه‌ها می‌تواند در ارتقاء بینش تخصصی و حرفه‌ای عکاسان هرمزگان اثرات مثبتی داشته می‌تواند زمینه‌ساز رشد عکاسی در استان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها