حجت الاسلام شکری خبر داد؛

استفاده ۴۰ هزار نوجوان و جوان از خدمات کانون‌های فرهنگی مساجد

به گزارش خبرنگار جام جم البرز؛ حدود ۴۰ هزار نوجوان و جوان از خدمات کانون‌های فرهنگی مساجد استفاده می‌کنند.
به گزارش خبرنگار جام جم البرز؛ حدود ۴۰ هزار نوجوان و جوان از خدمات کانون‌های فرهنگی مساجد استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۴۶۹۰۰۶

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفتگو با روزنامه جام جم در البرز بیان کرد: در استان البرز ۴۰۹ مسجد میزبان کانون‌های مساجد هستند که در این کانون‌ها کلاس‌های مختلف برای جذب نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: «مسجد، کانون نشاط» کارویژه کانون‌های مساجد برای فصل تابستان بوده که فعالیت‌های خود را در سامانه «بچه‌های مسجد» برای خانواده‌ها به اشتراک گذاشته اند و هر خانواده بنا بر علاقه فرزند خود در کانون مورد نظر ثبت نام کرده اند.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز مطرح کرد: بیشتر کلاس‌های کانون مساجد رایگان است، با رایزنی مسئولان کمیته امداد از هزار و ۱۰۷ نوجوان و جوان تحت پوشش کمیته امداد هم برای حضور در این کلاس‌ها دعوت کردیم.
شکری با بیان اینکه در کانون‌ها برای کودکان از ۵ سال به بالا برنامه داریم، گفت: مساجد بنا بر اساس و ظرفیتی در محله خود می‌بینند اقدام به برگزاری کلاس می‌کنند ما هم نقش راهبردی و رهبری داریم مثلا در محله‌های کم برخوردار با توجه به نیاز سنجی که شده کلاس‌ها و آموزش‌های مشاوره‌ای خود را برگزار می‌کنیم.
وی در مورد حجم فعالیت‌های انجام شده و بی اطلاعی که جامعه از عملکرد کانون‌های فرهنگی مساجد دارند، گفت: متاسفانه در این مورد کاستی‌های فراوانی وجود دارد که برای خبرسازی و مطلع کردن مردم برای فرستادن بچه هایشان به این کانون‌ها باید فعالیت بیشتری انجام داد.
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز اذعان کرد: در برخی از کانون بیش از ۱۰۰ عنوان کلاس با مربیان تخصصی به صورت رایگان برای بچه‌های آن محله برگزار می‌شود، مثلا کلاس تئاتر با حضور استادان به نام این رشته در سه روز در هفت عنوان کلاس برای بچه‌های مسجد برگزار کردیم که استعداد‌های بی نظیری کشف و معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها