وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد:

آمار شهدای غزه به ۳۷ هزار و ۳۷۲ نفر رسید

در ٣١٤مین روز از جنگ غزه:

حمله پهپادی رژیم غاصب اسرائیل به نابلس و شهرکی در غزه

همزمان با سیصد و چهاردهمین روز از جنگ در غزه، رژیم اشغالگر با حمله پهپادی به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، ٢ جوان فلسطینی را به شهادت رساند و در این جنایت نیز ٤ نفر از‌جمله یک زن و کودک مجروح شدند.
کد خبر: ۱۴۶۸۹۵۳

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) به اردوگاه بلاطه و منطقه شرق نابلس در کرانه باختری فلسطین یورش بردند که به‌دنبال این حمله، جوانان فلسطینی با آنان درگیر شدند.

هلال‌احمر فلسطین اعلام کرد  براثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تجمع شهروندان فلسطینی در اردوگاه بلاطه در بامداد امروز (پنجشنبه) ٢جوان فلسطینی به شهادت رسیدند و ٤نفر دیگر از‌جمله یک دختربچه و یک زن مجروح شدند. 

منابع محلی شهادت «احمد شیخ خلیل» و «وائل مشه» از اردوگاه بلاطه بر اثر بمباران اردوگاه از سوی صهیونیست‌ها را تایید کردند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از شلیک یک موشک از جنوب باریکه غزه به سمت منطقه کیزوویم در مجاورت این باریکه خبر داد؛ شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم غاصب نیز اعلام کرد که یک موشک به کیزوویم اصابت کرده و فعلا میزان تلفات و خسارات آن مشخص نیست؛ از سوی دیگر، شبکه ۱۲تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دستکم ۱۰ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. 

همچنین قرار است که امروز مذاکراتی برای دستیابی به توافق آتش‌بس در دوحه قطر برگزار شود. در همین راستا نیز روز گذشته (چهارشنبه) یک مقام جنبش حماس از تصمیم این جنبش برای عدم حضور در مذاکرات برنامه‌ریزی شده پنج‌شنبه در دوحه قطر خبر داده بود.

این مقام حماس افزود: حماس تأیید می‌کند که نتانیاهو شروط جدیدی را مطرح کرده که روند مذاکرات را تضعیف می‌کند.

پیشتر نیز رویترز به نقل از یک منبع در جنبش حماس گزارش داد این جنبش برنامه‌ای برای حضور در این مذاکرات ندارد؛ چراکه حماس به اصول توافقات قبلی پایبند است و به جای ازسرگیری مذاکرات بیهوده بر اجرای این توافقات تاکید دارد.

‌در ادامه  وزارت بهداشت غزه اعلام کرد؛ ۱۰هزار بیمار سرطانی به دلیل نابودی زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی به درمان فوری خارج از باریکه غزه نیاز دارند.

 اشغالگران رژیم صهیونیستی کشتار عمدی کودکان در باریکه غزه را به عنوان بخشی از نسل کشی در دستور کار خود قرارداده اند.

 ۲۵هزار فلسطینی مجروح و بیمار برای مداوای فوری نیاز دارند تا به مراکز درمانی خارج از باریکه غزه اعزام شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها