مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

مخالف خروج نفت اهواز به گچساران هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با خروج نفت اهواز به گچساران مخالفت کرده و در حال تلاش هستیم، از مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که همیشه نسبت به ورزش نگاهی داشته اند خواهش داریم این امتیاز در استان باقی بماند.
کد خبر: ۱۴۶۸۸۹۶

 به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، حمید بنی تمیم در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: افتخارآفرینی ورزشکاران در المپیک کاری کم نظیر شد که از استانی که فاقد مدال طلا المپیک بود و تنها مدال های برنز سعید عبدولی و نقره نصیرشلال را داشتیم، در یک دوره سه مدال کسب کردیم که کار بسیار ارزشمندی بوده که ماحصل زحمات ورزشکاران، خانواده آن ها، مربیان سازنده شان و پس از آن سیستم ورزش است که نقش پشتیبان دارند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه مربیان را نادیده نگرفته ایم، تصریح کرد: در چندین ماه که حضور داشتیم در مراسم ها بلااستنا با پاداش هایی از آن ها تقدیر شده است، حتی داور و سرپرست را هم پاداش در نظرگرفته ایم تا انگیزه کار برای همه باقی بماند.

 

وی با اعلام اینکه با استانداردها بسیار فاصله داریم، عنوان کرد: اگر زمانی بخواهیم تعریف کنیم وقتی است که حقوق ثابت و بیمه برای مربیان سازنده باشگاه ها داشته باشیم، اگر دستگاه ورزش به صورت سیستمی برای آن ها چاره ای داشت آنگاه می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای ورزشکاران پارالمپیکی همچو ورزشکاران المپیکی مراسمی خواهیم داشت، در مراسم بدرقه استانداری هدایای نقدی به ورزشکاران اهدا کردیم، پس از آن نیز استاندار و تنی چند از نمایندگان به فدراسیون کشتی رفتند؛ به ورزشکاران پاراالمپیکی نیز در استانداری هدایای نقدی پرداخت شد و روز سه شنبه هفته آتی در فدراسیون جانبازان و توان یابان حضور پیدا می کنیم و هدایای نقدی ورزشکاران را برای بار دوم به آن ها اهدا خواهیم کرد.

 

بنی تمیم در خصوص استادیوم غدیر بیان کرد: به اعتقاد بنده شرایط این استادیوم نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر است، ضمن اینکه با کمک استاندار اعتبار قابل توجهی برای تعمیر و بازسازی دکل های روشنایی و محوطه در نظر گرفته ایم، بازسازی چمن نیز که به عهده باشگاه استقلال بوده که در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: فولاد خوزستان، ورزشگاه غدیر را به عنوان ورزشگاه دوم خود معرفی کرده است، استقلال خوزستان نیز استادیوم فولاد را، لذا این کمک، همدلی و مساعدت در استان را می طلبد. نمی دانم چه اتفاقی می افتد که بعضی اوقات برخی مدیران بر اموال و دارایی های مربوط به بیت المال و مردم است، احساس مالکیت دارند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه دود عدم تعامل به چشم مردم می رود و احساس نارضایتی به وجود می آورد، اظهار کرد: گاهی تا دستگاه های نظارتی و امنیتی ورود نکنند مساله حل نمی شود، نمی دانم چرا عادت کرده ایم که فشاری وارد شود تا کوتاه بیاییم، لذا امیدوارم فولاد خوزستان به استقلال کمک کند همانطور که ممکن است خدایی نکرده استادیوم فولاد دچارچالشی شود و توقع دارند استادیوم غدیردراختیار آن ها گذاشته شود ما نیز توقع داریم دراین ایام که بدبینانه ترین حالت سه هفته است به باشگاه استقلال کمک کند.

 

بنی تمیم با اشاره به فروش امتیاز استقلال ملاثانی و خروج آن گفت: همه آگاه هستیم این تیم مشکلات عدیده ای داشت، پس از آن بر اساس نامه فرمانداری، اداره ورزش شهرستان و موافقت هیات فوتبال در کمیسیون ماده پنج مساله مطرح شد و جمیع جهت ها دیده شد که غالبا به دلیل مشکلات اقتصادی و نداشتن اسپانسر سبب شد این امتیاز از استان خارج شود.

 

وی اضافه کرد: با خروج نفت اهواز به گچساران مخالفت کرده و در حال تلاش هستیم، از مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتیخز جنوب که همیشه نسبت به ورزش نگاهی داشته اند خواهش داریم این امتیاز در استان باقی بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها