مدیر بنادر شهید باهنر و شرق هرمزگان در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی استان:

نگاه به آموزش در ادارات باید ساختارمند باشد

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: سلامت روان پرسنل نیز در کنار تخصص، تجربه و تعهد، برای مجموعه ما دارای اهمیت بسیاری بوده و در انتخاب نیروها برای مسئولیت، تعیین‌کننده است.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: سلامت روان پرسنل نیز در کنار تخصص، تجربه و تعهد، برای مجموعه ما دارای اهمیت بسیاری بوده و در انتخاب نیروها برای مسئولیت، تعیین‌کننده است.
کد خبر: ۱۴۶۸۷۵۲

 

 

 

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: سلامت روان پرسنل نیز در کنار تخصص، تجربه و تعهد، برای مجموعه ما دارای اهمیت بسیاری بوده و در انتخاب نیروها برای مسئولیت، تعیین‌کننده است.

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، حمیدرضا محمد حسینی تختی در دیدار با رئیس و مدیران جهاددانشگاهی استان هرمزگان و سردبیر خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: مجموعه بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان مسیر رو به رشدی را در پیش گرفته، به نحوی که بسیاری از کارهای عقب مانده مانند اجرای طرح توسعه بندر سیریک، با سرعت در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه غالب عملکرد بنادر این مدیریت رویه مثبتی را در پیش دارد، افزود: در آینده نزدیک اخبار خوبی از بنادر سیریک و جاسک که محور توسعه منطقه مکران تلقی می‌شوند، به گوش می‌رسد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش گفت: معتقدیم که آموزش یکی از مقدمات اساسی کارهای سازمانی بوده که تاثیر آن غیرقابل انکار است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش در عرصه‌های مختلف باید با نگاه بلند مدت و مستمر باشد، افزود: نظام آموزش در دستگاه‌های اجرایی باید به نحوی باشد که از ساختار درست و هدفمندی پیروی کند و از حالت دوره‌های روزمره خارج شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با بیان اینکه متأسفانه گاهی اوقات دستگاه‌های مختلف در تعارفات اداری تفاهم‌نامه‌های همکاری بی‌ثمر امضاء می‌کنند، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی یک ضرورت برای تمامی دستگاه‌هاست که این دوره‌ها در حوزه‌های عملیاتی و صنعتی اهمیت دوچندانی دارد.

محمدحسینی تختی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه متاسفانه روند تربیتی فرزندان در خانواده‌ها، با وجود تفاوت‌های بین‌ نسلی به یک چالش جدید تبدیل شده و برنامه مشخصی نیز برای آن وجود ندارد، با ادامه داد: ریشه بسیاری از مسائل، از خانواده نشأت می‌گیرد و این مسئله اهمیت آموزش خانواده‌ها در مسائل روانشناسی را دوچندان می‌کند.

وی گفت: سلامت روان پرسنل نیز در کنار تخصص، تجربه و تعهد، برای مجموعه ما دارای اهمیت بسیاری بوده و در انتخاب نیروها برای مسئولیت، تعیین‌کننده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان نیز در این نشست اظهار کرد: ساختار جهاددانشگاهی به گونه‌ای شکل گرفته که قادر است، کارهای به زمین مانده در عرصه‌های مختلف را انجام دهد.

احمد زاهری با اشاره به فعالیت جهاددانشگاهی در زمینه‌های مختلف علمی و پژوهشی، افزود: حذف لکه‌های نفتی سبک و سنگین یکی از مواردی است که جهاددانشگاهی در آن به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است.

وی با بیان برخی از توانمندی‌های این مجموعه در حوزه‌های آموزشی، ادامه داد: جهاددانشگاهی هرمزگان نیز در عرصه‌های آموزشی و خصوصا آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت از ظرفیت قابل توجهی برخوردار است.

رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این مجموعه در حوزه معاونت فرهنگی نیز از قابلیت‌های خوبی مانند خبرگزاری ایسنا، مرکز افکارسنجی ایسپا و غیره برخوردار است، تصریح کرد: آمادگی داریم در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی با مجموعه بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان همکاری داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها