بهترین المپیک کاروان کشورمان بعد از لندن

پاریس برای ورزش ایران خاطره شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

البرز نیازمند افزایش زیرساخت و سرانه‌های ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار کرد:باتوجه به اینکه البرز از زمان استان شدنش مدت زیادی سپری نمی‌شود این استان نیازمند نگاه ویژه برای بهبود زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی می‌باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار کرد:باتوجه به اینکه البرز از زمان استان شدنش مدت زیادی سپری نمی‌شود این استان نیازمند نگاه ویژه برای بهبود زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی می‌باشد.
کد خبر: ۱۴۶۸۴۹۱

به گزارش خبرنگار جام جم البرز، بهزاد فروغی در جمع اصحاب رسانه استان البرز ضمن گرامیداشت و تبریک روز خبرنگار گفت:رسانه‌ها نقش مهمی در جامعه برای رفع چالش و دغدغه‌های مردم ایفا می‌کنند. خبرنگاران باید همیشه در زمان قلم زدن رضایت خداوند را در نظر بگیرند و نقد منصفانه داشته باشند.
وی در رابطه با نقش مهم منش قهرمانانه ورزشکاران و درس گرفتن از زندگی بزرگان این عرصه گفت:ما در زمینه ورزش باید همیشه اخلاق را اولویت اصلی انتخاب کنیم و زندگی بزرگان تاریخ ورزش کشور را سرلوحه راه زندگی خود قرار بدهیم و در مسیر شهدای گرانقدر قدم برداریم.
فروغی با اشاره به اینکه پیوست فرهنگی در ورزش بسیار حائز اهمیت است گفت:مربیان ورزش باید بسیار متعهد و متخصص باشند تا به بهترین شکل ممکن استعداد‌ها شناسایی شود و اگر کسی تخصص نداشته باشد مسئولیتی را بپذیرد بی تقوایی رخ داده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تاکید کرد:ما در برخی از رشته‌های ورزشی در سطح کشور بسیار موفق عمل کردیم که باید نگاه ویژه‌ای به استعدادیابی‌های صحیح توسط مربیان ورزشی داشته باشیم.
وی در ادامه افزود:یکسری تکالیفی دستگاه‌های اجرایی بر عهده دارند و باید به بهترین شکل آن‌ها را اجرا کنند که بسیار مهم است و نباید به سادگی از کنار آن عبور کنیم.
فروغی مشکلات زیر ساخت‌های ورزشی استان را اینگونه بیان کرد:باتوجه به نوپایی البرز و همچنین مهاجرت سالانه جمعیت به این استان با مشکلاتی همچون زیرساخت و کمبود سرانه ورزشی مواجه هستیم و تلاش ما این است تا حداقل امکاناتی را که در اختیار داریم کیفیت آن‌ها را افزایش بدهیم و نظارت‌های بیشتری صورت بگیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در راستای رفع چالش‌های ورزشی البرز اظهار کرد:یکی از راه‌های رونق بخشیدن به سرانه‌های ورزشی نیازمند همکاری یخش صنعت هستیم که با ورد به این حوزه می‌توانند نقش تاثیرگذار و مهمی بر فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی داشته باشند.
وی در پایان گفت:در سال‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی برای برگزاری ورزش‌های همگانی انجام شده است که جای بسیار امیدواری برای ارتباط بیشتر خانواده‌ها به ورزش است و نکته قابل توجه این می‌باشد که اغلب شرکت کنندگان در این زمینه بانوان هستند و باید این روند مناسب را رشد بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها