جنایت هولناک مدرسه التابعین؛

ببینید | رژیم اشغالگر چگونه خشن‌ترین کشتار را در شمال غزه مرتکب شد؟

رژیم اشغالگر، بامداد امروز یکی از خشونت‌آمیزترین کشتارها در غزه را مرتکب شد که طی آن با بمباران یکی از مراکز آوارگان در محله الدرج، ده‌ها غیرنظامی را به خاک و خون کشید.
کد خبر: ۱۴۶۸۲۶۵
تعداد بازدید : 4

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: جنگنده‌های ارتش اشغالگر با شلیک سه موشک، که وزن هر کدام از آنها نزدیک به ۵۰۰ کیلوگرم بود، مدرسه التابعین را بمباران کردند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که این مدرسه صدها آواره را در خود جای داده بود و این حمله موقعی انجام شد که شماری از آوارگان مشغول اقامه نماز صبح بودند.

در همین زمینه وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای جنایت امروز در غزه تقریبا ۹۰ نفر است که بیشتر آنها زنان، کودکان و سالخوردگان هستند.

به دنبال خروج بیمارستان‌های این باریکه از خدمات‌رسانی، که باعث افزایش شمار شهدا و مرگ و میر بیماران شده است، اینک شهروندان زخمی و آسیب دیده غزه در جریان نبرد با رژیم اشغالگر از امکانات درمانی مناسبی برخودار نیستند.

خبرنگار العالم در ادامه این گزارش خاطرنشان کرد: آنچه جان مجروحان و غیرنظامیان را تهدید می‌کند محاصره‌ تحمیل شده علیه سیستم فرسوده بهداشت و درمان شهر غزه و شمال این باریکه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها