دبیرکل انصارالله درباره آخرین تحولات غزه

ببینید | ۲۱۰۰ شهید و زخمی در یک هفته گذشته در غزه

در واکنش به جنایت امروز در غزه؛

انصارالله یمن: خون های پاک ریخته شده فلسطینیان مقدمه نابودی رژیم اسرائیل است

انصار الله یمن جنایت جدید صهیونیست‌ها علیه فلسطینی ها در مدرسه التابعین در غزه را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۴۶۸۲۴۷

به گزارش جام‌جم‌آنلاین به نقل از شبکه المسیره یمن ، دفتر سیاسی انصار الله یمن در بیانیه ای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی به کشتارهای خونین یکی پس از دیگری در نقض بی‌سابقه حقوق فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد. دولت‌های عربی و اسلامی به سکوت و درماندگی متوسل می‌شوند، گویی درقبال قتل‌ عام‌ های رژیم صهیونیستی نه می‌بینند، نه می‌شنوند و نه حرفی می‌زنند.

در بیانیه یاد شده آمده است: این پافشاری که به افراط و تفریط رسیده است، با صدور بیانیه قطری - مصری- آمریکایی همزمان شده است که به قاتلان فرصتی بیشتر برای ریختن خون فلسطینی‌ها می‌دهد، بیانیه یاد شده به سران دشمن صهیونیستی پوشش سیاسی می‌دهد تا اقدامات قلدرمآبانه بیشتری در سراسر منطقه انجام دهند.

دفتر سیاسی انصار الله یمن ضمن ابراز تسلیت و همدری صمیمانه با خانواده‌های قربانیان و کسانی که به ناحق، ظالمانه و تجاوزکارانه شهید شدند، تاکید کرد: این خون پاک و گرانبها پایه و اساس زوال رژیم صهیونیستی، پیروزی مسأله فلسطین و بازگرداندن حقوق فلسطینیان است. ما مجددا بر عهد و وفاداری خود با فلسطین، مردم و مقاومت آن تاکید می‌کنیم و یمن به همبستگی و حمایت مردمی خود از فلسطینی ها و به عملیات نظامی خود علیه اسرائیلی ها ادامه می‌دهد.

همچنین ، انجمن علمای یمن در واکنش به جنایت امروز صهیونیست ها اعلام کرد: ما وجدان انسانی و وابستگی اسلامی را در برابر هزاران کشتار خونین توسط دشمن صهیونیستی از حدود ۱۰ ماه پیش علیه مردم غزه بیدار می‌کنیم. این کشتار، حکومت‌ها، مردم و ارتش‌های عربی را مجبور می‌کند تا در راه خدا و مردم مظلوم غزه دست به اقدامات جهادی جدی بزنند.

انجمن علمای یمن اعلام کرد: کشتار در مدرسه «التابعین» توسط دشمن، مستلزم انجام وظیفه حمایتی و اعلام بسیج عمومی از سوی تمامی حکومت‌ها، مردم و ارتش‌ کشورهای عربی است. ما بر مشروعیت هدف قرار دادن حضور و تحرک آمریکا در حمایت از دشمن اسرائیلی و مشارکت با آن در تمامی جنایت‌ها و کشتار تاکید می‌کنیم.

این مرکز افزود: ما از محور قدس، جهاد و مقاومت می‌خواهیم پاسخی بازدارنده ی قدرتمند و دندان‌شکن به دشمن صهیونیست بدهند. وحشیگری اسرائیل، مسلمانان را در برابر بازدارندگی رژیم صهیونیستی و مجازات آن به خاطر ارتکاب جنایات شنیع و کشتارهای خونین آن مسؤول می‌کند. ما وحشیگری صهیونیست‌ها و نازیسم اسرائیل و نیز نتایج و بیانیه ضعیف سازمان همکاری اسلامی را محکوم و به جنبش مقاومت اسلامی حماس، ملت فلسطین، آزادگان و محور مقاومت برگزیدن یحیی السنوار را تبریک عرض می‌کنیم.

انجمن علمای یمن تاکید کرد: تداوم کشتارها توسط دشمن صهیونیستی ، بر مسؤولیت دینی و انسانی مسلمانان می افزاید.

در جنایت جدید صهیونیست ها در کشتار آوارگان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد امروز (شنبه) ، بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها