مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان به مناسبت روزخبرنگار این روز را به تلاشگران عرصه خبر واطلاع رسانی تبریک گفت

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، با صدور پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه، جامعه رسانه‌ای و یکایک خبرنگاران استان اصفهان تبریک گفت.
کد خبر: ۱۴۶۸۰۳۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ پیام تبریک دکتر محسن قدیری:

بسم الله الرحمن الرحیم

قلم نه در حصار زمان می‌ماند و نه در حصار مکان؛چرا که از جنس اندیشه و شعور است.
۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت محمود صارمی شهید عرصه خبر بهانه ای است برای تقدیر از کسانی که بر پایه رسالت خود با مسئولیت، تعهد،دلسوزی و صداقت در راه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گام برمی دارند.

بی شک در عصر ارتباطات و تنوع و پیچیدگی ابزارهای ارتباطی، نقش و رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه در گسترش خیر عمومی و انعکاس شفاف اخبار به آحاد جامعه بسیار خطیر و حساس است که تحقق این امر نیازمند اهتمام مسئولانه خبرنگارانی است که همواره در برافروختن چراغ اطلاع رسانی و آگاه سازی پیشگام بوده اند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر، این روز را به تلاشگران عرصه اندیشه و قلم و فعالان گرانقدر حوزه رسانه به ویژه خبرنگاران عزیز استان که با قلمی توانا و بیانی شیوا و شفاف در انعکاس بهتر اخبار هلدینگ پتروپالایش اصفهان می کوشند تبریک عرض نموده و از ایزد منان سلامتی، تداوم عزت و استواری و پایداری قلم را برایشان مسئلت می نمایم.

دکتر محسن قدیری

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها