مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

برگزاری بیش از 6 هزار نفر ساعت آموزش در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در سه ماهه نخست سال 1403

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از برگزاری بیش از 6 هزار نفر ساعت آموزش در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست در سه ماهه نخست سال 1403 خبر داد.
کد خبر: ۱۴۶۸۰۳۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت گفت: در راستای ارتقاء سطح ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، دوره‌های آموزشی متنوعی برای کارکنان برگزار شده است. این دوره‌ها با هدف افزایش آگاهی و مهارت‌ و توانمندی کارکنان در زمینه‌های مختلف ایمنی، بهداشت شغلی و حفاظت از محیط زیست و مواجهه با مخاطرات شغلی و زیست‌محیطی و همچنین تقویت آمادگی در برابر تهدیدات غیرعامل برگزار شده است.

وی درباره این دوره‌ها اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مدیریت HSE و پدافند غیرعامل بخشی از برنامه‌های راهبردی شرکت برای کاهش مخاطرات و ارتقاء سطح ایمنی و سلامت در محیط کار است. این دوره‌ها با تمرکز بر آموزش مباحث تئوری و عملی، به کارکنان کمک می‌کنند تا بتوانند به شکل موثرتری با خطرات احتمالی مقابله کنند.

عسکری بیان داشت: به منظور آموزش نیروها درجهت مقابله با بحران بیش از ۶ هزار نفر ساعت آموزش در حوزه بهداشت، ایمنی، محیط زیست، مدیریت بحران و پدافندغیرعامل برگزار شده است و در این دوره‌ها، موضوعاتی نظیر مدیریت واکنش در شرایط اضطراری، احداث ایستگاه ها، پروانه های انجام کار، رانندگی تدافعی، آشنایی با اصول دستگاه های گازسنج،کمک های اولیه و مدیرت بحران مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت بالای رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی در محیط‌های کاری، برگزاری این دوره‌ها نقش بسزایی در کاهش حوادث و ارتقاء سطح سلامت کارکنان دارد و این دوره‌ها به صورت منظم و با بهره‌گیری از اساتید مجرب و متخصص در حوزه HSE برگزار می‌شوند و تمامی کارکنان مرتبط ملزم به شرکت در این دوره‌ها هستند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها