دبیر برگزاری جشن کوثر خبر داد؛

برگزاری جشن ازدواج آسان در برازجان

درنشست خبری مسئولین باشگاه پارس و آکادمی فوتبال پارسه برازجان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار مطرح شد؛

باشگاه پارس نیازمند حمایت بیشترمسئولین مربوطه شهرستانی و استانی

باشگاه پارس و آکادمی فوتبال پارسه برازجان برای بقای خود و پیشرفت روزافزون تعلیم  نو نهالان شهرمان باید بیشتر مورد توجه مسئولین مربوطه قرار گیرد چرا که وجود چنین مدرسه ای نه تنها در سطح شهرستان بلکه در سطح استان نیز بی نظیر است.
کد خبر: ۱۴۶۷۹۶۸
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش خبرنگار جام جم- موسس باشگاه پارس و آکادمی فوتبال پارسه برازجان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در حوزه ورزش درآمد چندانی وجود ندارد فقط عشق و علاقه است که ما را به ادامه وادارمی کند و از ابتدا حرفه ای و بزرگ فکر کرده ایم که از موانع نهراسیم و تا دقیقه 90 بجنگیم و به سمت جلو حرکت کنیم همچنین فینال سال قبل این واقعیت را نیز تایید کرد.

دکترمزدک گودرزیان افزود:اجاره بهایی که پرداخت می کنیم براساس سازه هایی است که خودمان در باشگاه ایجاد کرده ایم و بوسیله آن باشگاه را احیا کرده ایم .کمک ها و حمایت های دستگاه های اجرایی به باشگاه پارس به صورت مقطعی می باشد.

وی تاکید کرد:دغدغه ما دغدغه زمین و مکان است و هزینه امسال باشگاه 5/4 میلیارد تومان بوده است و بودجه به زحمت تامین می شود و درآمد باشگاه نیز منفی می باشد.

گودرزیان در خصوص کمبودهای باشگاه گفت: وجود یک دستگاه مینی بوس مورد نیاز باشگاه می باشد که دوست داریم جهت تامین آن حمایت شویم چرا که هر چه باشگاه مستقل تر باشد بازیکنان ما با عزت نفس بیشتری جهت شرکت در مسابقات حضور پیدا می کنند.

"غلامرضا دلگرم" مدیر باشگاه پارس نیز اضافه کرد:مدرسه فوتبال پارسه اولین مدرسه فوتبالی نمونه کشوری شناخته شده است و فرزندان 800 خانواده در اینجا مشغول به تعلیم و تحصیل هستند.

وی خاطر نشان کرد:هیچ نو حمایتی از باشگاه پارس به صورت رایگان صورت نگرفته است و گاها به صورت تسهیلات بوده و بدون حمایت قدرت نگهداری اینجا را نداریم .ماهانه صد میلیون تومان اقساط بانکی بابت تسهیلات پرداخت می کنیم و سالانه هزینه باشگاه 4 تا 5 میلیارد تومان می باشد.

"علی روزبه" مدیر دبستان و دبیرستان باشگاه پارس در این نشست گفت:تایسس مدرسه پارسه در مهر ماه سال 1399 بوده است و انتخاب معلمان با دقت ویژه ای انجام شده است.

وی افزود:2 نفر از دانش آموزان ما در مسابقه نقاشی مقام برتر استان را کسب کرده داند و یک دانش آموز هم مورد قبول مدرسه تیزهوشان قرار گرفته است.

روزبه در پایان خبرداد:اولین مدرسه تربیت بدنی در مهر ماه امسال در باشگاه پارس افتتاح می گردد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها