جبهه مردمی فلسطین:

درخواست‌های آمریکا برای توقف تنش و درگیری دروغ است

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد اظهارات آمریکا درباره لزوم توقف تنش و رسیدن به آتش بس در غزه صرفا دروغ و با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی و ادامه جنگ نسل کشی علیه مردم غزه است.
کد خبر: ۱۴۶۷۸۴۰

به گزارش جام جم آنلاین، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: اظهارات آمریکا درباره لزوم توقف تنش و اهمیت رسیدن به آتش بس صرفا دروغ و بخشی از تلاش‌های آمریکا برای حمایت از رژیم صهیونیستی و ادامه جنگ نسل کشی علیه مردم ما است. آمریکا این جنگ را علیه مردم ما رهبری کرد و اگر خواهان توقف آن است پس باید رژیم صهیونیستی را به آن ملزم کند و بر این رژیم برای توقف جنایت‌هایش علیه ملت‌ها و کشورهای منطقه فشار آورده و از دروغگویی و اتهام زنی علیه گروه‌های مقاومت خودداری کند.

طبق گزارش سما، این جبهه تاکید کرد: مقاومت بارها موافقت خود را با پیشنهادهای آتش بس اعلام کرد اما دولت آمریکا همچنان به تهدید گروه‌های مقاومت ادامه داد. این اقدام آمریکا با هدف کاهش تنش نیست بلکه تلاشی از سوی آمریکا است تا مانع این شود که گروه‌های مقاومت به این رژیم جنایتکار پاسخ دهند. به ویژه بعد از اینکه ایران تصمیم گرفت به جنایت‌های رژیم اشغالگر پاسخ بدهد.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد: گروه‌های مقاومت در یک جبهه و مصمم هستند که کاری کنند که این دشمن بهای سنگین جنایت‌های خود را بپردازد. آنها به صورت متحد و با اقدامات هماهنگ شده وارد این نبرد شده‌اند و به نبرد خود علیه این رژیم جنایتکار و همپیمانانش اطمینان دارند.

جبهه مردمی به کشورهای عربی نسبت به دست داشتن در هرگونه دفاع از رژیم اشغالگر جنایتکار هشدار داد و تهدید کرد: موضعی که ملت‌های این امت از کشورهای عربی می‌خواهند حمایت از حقوق و مساله ملت فلسطین و حقوق ملت‌ها و کشورهای منطقه و حمایت از موضع مقاومت و نقش قهرمانانه آن در نبرد سرنوشت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها