ارثیه شوم

پسر۲۲ساله که بر سر ارثیه با عمویش درگیربود،در دعوای خانوادگی او و مادربزرگش را در خانه‌ای در محله خزانه تهران به قتل رساند.
کد خبر: ۱۴۶۶۹۲۹
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت ۱۹دوشنبه هشتم مرداد امسال یکی از ماموران کلانتری خزانه تلفنی به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد زنی ۶۵ساله در طبقه سوم خانه‌ای در محله خزانه به قتل رسیده و دو‌نفر هم زخمی شده‌اند. با دستور قضایی تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به خانه محل جنایت رفتند و با جسد زن ۶۵ ساله‌ای رو‌به‌رو شدند که با ۲۵ ضربه چاقو کشته شده بود. پسر ۳۵ ساله و نوه ۲۲ ساله او هم زخمی بودند که به بیمارستان منتقل شدند.
ماموران به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که یکی از آنها در اظهاراتش گفت‌: مدتی بود که پسر۲۲ ساله با مادربزرگش درگیری داشت. عصر دوشنبه نیز دوباره آمد و مثل قبل دعوا کردند و صدای‌شان بلند بود. ساعتی بعد صدای کمک‌خواهی شنیدم. مقابل خانه‌شان در طبقه سوم رفتیم که جواب نمی‌دادند. قفل در را شکستیم و وارد شدیم. زن همسایه مرده بود و پسر و نوه‌اش زخمی بودند.
تحقیقات ادامه داشت تا این‌که سه ساعت بعد پسر ۳۵ ساله این زن هم براثر شدت جراحات جان باخت. پسر ۲۲ ساله با بهبود حالش تحت بازجویی قرار گرفت و گفت‌: مدتی بود با عمویم بر سر ارثیه میلیاردی اختلاف و درگیری داشتم‌. او مشکل پیش آمده را حل نمی‌کرد. عصر روز حادثه به خانه‌شان رفتم که دعوای‌مان بالا‌گرفت‌.من و عمویم از آشپزخانه چاقو برداشته و با تهدید به جان هم افتادیم‌. در این درگیری مادربزرگم سعی می‌کرد میانجیگری کند که ضربه‌های چاقو به او اصابت کرد. بعد هم عمویم را زخمی کردم. در این درگیری خودم هم زخمی شدم.
بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف اولیه متهم پرونده در بازداشت به سر می‌برد و تحقیق از او در پلیس آگاهی ادامه دارد‌. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها