پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۱۴۶۶۹۰۷

جام جم آنلاین - خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس پیام تسلیت صادر کرد. درمتن این پیام آمده است:

((بسم رب الشهدا و الصدیقین))

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﴿۱۶۹﴾

شهادت بزرگمرد حرکت مقاومت اسلامی؛ شهید دکتر اسماعیل هنیه توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی بار دیگر ثابت کرد که جنایتکاران صهیونیستی به نقطه استیصال و درماندگی رسیده اند و با این کار بزدلانه به دنبال ایجاد دستاورد پوشالی برای هیمنه در هم ریخته خود در منطقه و جهان است.

 

حرکت حماس با رقم زدن طوفان الاقصی زمینه ساز فروریختن هیمنه رژیم صهیونیستی در جهان شد و به گواه کارشناسان بین المللی رژیم صهیونیستی هرگز به دوران قبل از رویداد ۷ اکتبر برنخواهد گشت و بی شک این حرکت مذبوحانه صهیونیست ها نیز برای آنها سودی نخواهد داشت و این جریان و جبهه مقاومت است که در همه جبهات ابتکار عمل را به دست خواهد داشت.

 

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه تعلیم و تربیت استان خوزستان شهادت این رزمنده و جهادگر بزرگ فلسطینی را به تمامی آزادی خواهان جهان و علی الخصوص ملت غیور و مقاوم فلسطین تبریک و تسلیت می گویم و از خداوند متعال مسئلت دارم تا به رزمندگان اسلام توفیق اقامه نماز در مسجدالاقصی و ظفر و پیروزی بر رژیم جعلی صهیونیستی را فراهم آورد.

عبدالله حبیبی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها