نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، پایگاهی برای تبادل اطلاعات تجاری – نمایشگاهی در منطقه

عضو هیات رئیسه انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با بیان اینکه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در نمایشگاه‌ بین‌المللی اصفهان گفت: این نمایشگاه می‌تواند به عنوان پایگاه تبادل اطلاعات تجاری – نمایشگاهی در سطح منطقه مطرح شود.
کد خبر: ۱۴۶۶۴۱۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ سیدرضا قندیلی در نشست اعضای هیات رئیسه انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در اصفهان با اشاره به توسعه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در سال‌های اخیر اظهار کرد: امروزه نمایشگاه بین‌المللی خارجی در کشور نداریم درحالی که داشتن چنین نمایشگاهی نشان‌دهنده قدرت اقتصادی است؛ نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به دلیل پیشینه میراث فرهنگی، وجه تاریخی و همچنین تولید فکری که در این مجموعه صورت می‌گیرد می‌تواند به عنوان جذب سرمایه‌گذار نمایشگاهی در کشور معرفی شود و رویدادهای خارجی برگزار کند.
رییس نمایشگاه بین المللی استان زنجان افزود: استان اصفهان در زمینه نمادسازی و هویت‌سازی عملکرد خوبی داشته و با توجه به ظرفیت نمایشگاهی که دارد می‌تواند به عنوان پایگاه تبادل اطلاعات تجاری – نمایشگاهی در سطح منطقه مطرح شود؛ برخی اجلاس‌ها و رویدادهای بین‌المللی می‌تواند به میزبانی اصفهان برگزار شده و در مبادلات تجاری تاثیرگذار باشد.
عضو هیات رئیسه انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران تاکید کرد: مجموعه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان باید نقش خود را در تولید ناخالص داخلی استان پیدا کند و این می‌تواند بیانگر نقش نمایشگاه‌ها در توسعه صادرات استان باشد.
وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های کشور در حوزه توسعه پایدار نیاز به توجه بیشتری دارند، عنوان کرد: در صنعت نمایشگاه‌های دنیا برخی عناصر اکوسیستم طبیعت، خط سلامت و مسیر سبز جانمایی می‌شود و در ایران نیز این موارد باید مدنظر قرار گیرد؛ در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان علاوه‌بر چنین عناصری، می‌توان از المان‌های هویت شکلی نیز بهره برد و فضایی را تحت عنوان درخت دوستی بین اصفهان و کشورهای دیگر ایجاد کرد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها