حزب الله بار دیگر وحشت به جان صهیونیست ها انداخت؛

ببینید | عملیات جدید «هدهد ۳» حزب الله در آسمان سرزمین‌های اشغالی

حزب الله لبنان:

آنچه مقاومت به تصویر کشید توان درهم کوبیدنش را دارد

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله لبنان با اشاره به ماموریت هدهد ۳ به پیام آن پرداخت و پایگاه تصویربرداری شده را تنها پایگاه هوایی این رژیم در شمال فلسطین دانست.
کد خبر: ۱۴۶۶۱۲۶
تعداد بازدید : 12

به گزارش جام جم آنلاین، اداره اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی لبنان با اشاره به پرواز پهپاد هدهد بر فراز پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مقاومت به جمع آوری اطلاعات مورد نیاز علیه رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد. مقاومت توان خود را در رسیدن به هر نطقه دلخواهش اثبات کرد.

همچنین اداره اطلاع رسانی جنگی مقاومت اسلامی لبنان بیان کرد: آنچه مقاومت به تصویر کشید توان درهم کوبیدنش را دارد. پیامی که ارسال شد این بود که مقاومت ترسی از دشمن ندارد. اینکه پهپاد توانسته برود و سالم برگردد محافل نظامی صهیونیست را به خود مشغول خواهد کرد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد: پایگاه هوایی که تصویربرداری شده یکی از مهمترین پایگاه‌های هوایی رژیم صهیونیستی و تنها پایگاه هوایی در شمال فلسطین اشغالی است. متعاقبا جزئیاتی از اهمیت این پایگاه هوایی که روز گذشته به تصویر کشیده شده، اعلام خواهد شد. مقاومت در شرایطی این پهپاد را روانه کرد که دشمن اسرائیلی در اوج آماده باش بود و سیستم‌های رصد و سامانه رهگیری فعال بودند. ما عامدانه این پیام را فرستادیم تا دشمن را خوار کنیم و در برهه حساس پوزه آنرا به خاک بمالیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها