کارکنان حراست صنعت گاز چشم بینای سازمان هستند

کارکنان حراست با همت و عزم راسخ، بعنوان چشم های بینای سازمان به منظورارتقای ضریب امنیت و آرامش در سطح صنعت نفت و گاز همواره با آمادگی لازم در حال خدمتگذاری هستند.
کارکنان حراست با همت و عزم راسخ، بعنوان چشم های بینای سازمان به منظورارتقای ضریب امنیت و آرامش در سطح صنعت نفت و گاز همواره با آمادگی لازم در حال خدمتگذاری هستند.
کد خبر: ۱۴۶۶۰۹۹

هرمزگان-جام جم انلاین-کارکنان حراست با همت و عزم راسخ، بعنوان چشم های بینای سازمان به منظورارتقای ضریب امنیت و آرامش در سطح صنعت نفت و گاز همواره با آمادگی لازم در حال خدمتگذاری هستند.

 رئیس حراست این شرکت اظهار داشت: تاسیسات پالایشگاه گاز سرخون در جنوب کشور و در کنار سواحل خطه نیلگون خلیج فارس در موقعیت حساسی قرار دارد که با توجه به امنیت و سختی کاری موجود با تلاش شبانه روزی همکاران متعهد و خدوم حراست در نقطه های مختلف عملیاتی و اداری آرامش را در این شرکت برقرار نموده اند.

وهب براد بیان داشت: کارکنان حراست‌ در ارتقا و بالابردن اعتماد در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم نقش مهم و اساسی ایفا کرده که در این راستا نیروهمای چابکو توانمند این واحد با پیگیری‌های ضروری، دقیق و به هنگام و انجام اقدامات پیشگیرانه از هرگونه تخلف و نا امنی در بخش های مختلف این شرکت شامل: تاسیسات، ساختمانهای  اداری، انبارها و همچنین شهرک مسکونی فجر جلوگیری می کنند.

براد افزود: نیروهای حراست در بخش های مختلف تاسیسات پالایشگاه گاز سرخون در طول شبانه روز و در مواقع اضطراری با حضور سریع بعنوان نیروهای امنیتی و حفاظتی از بروز هرگونه خطر جلوگیری کرده و بایستی گفت: کارکنان حراست چشم های بینای سازمان و حافظ امنیت و آرامش تاسیسات و نیروی انسانی در سطح صنعت نفت و گاز می باشند.

وی عنوان کرد: کارکنان حراست با توجه به نقش، مسئولیت و ضرورت کاری بصورت شبانه روزی در نقاط حساس صنعت نفت و گاز در حال انجام وظیفه بوده و بدنبال آن نیز توانسته اند با دارا بودن ویژگی های لازم شامل : برقراری ارتباط و تعامل سازنده و موثر ، عملگرایی، قدرت کنترل احساسات، سعه صدر، قانون گرایی، صداقت و آبروداری ، اعتماد پرسنل در سطح سازمان را جلب کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها