مدیرعامل توزیع برق استان:

رکورد جدید مصرف برق کرمانشاه/ روزهای سختی در پیش داریم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از ثبت رکورد مصرف ۹۰۸ مگاواتی در کرمانشاه طی شب گذشته (دوم مرداد) خبر داد و گفت: اوایل هفته آینده روزهای سختی در پیش داریم. 
کد خبر: ۱۴۶۵۹۹۳

جام جم آنلاین؛

محمد مرادی، امروز (سوم مرداد) در جلسه کارگروه مدیریت و تقاضای مصرف برق استان کرمانشاه، از افزایش مصرف برق در استان خبر داد و گفت: شب گذشته (دوم مرداد) پیک مصرف برق در کرمانشاه به رکورد جدید ۹۰۸ مگاوات رسید.

وی با بیان اینکه سال گذشته پیک مصرف برق استان ۸۶۳ مگاوات بود، عنوان کرد: پیک مصرف معمولا ۱۵ تا ۲۵ مرداد رخ می‌دهد، لذا احتمال دارد طی روزهای آینده شاهد افزایش پیک مصرف برق در استان باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همین حالا نیز نسبت به پیک مصرف سال گذشته ۴۵ مگاوات افزایش مصرف برق  داشته ایم، یادآور شد: این میزان افزایش مصرف برق معادل کل مصرف شهرستانی مانند کنگاور یا چهار برابر مصرف شهرستان دالاهو است.

مرادی از افزایش دمای استان طی اوایل هفته آینده یاد کرد و با اشاره به اینکه هر یک درجه افزایش دما منجر به افزایش ۳۵ مگاواتی مصرف برق در استان می‌شود، افزود: روزهای شنبه و یکشنبه آینده ( ۶ و ۷ مرداد) شرایط سختی در پیش داریم و خواستار همراهی مشترکین برای گذر از این شرایط هستیم.

مرادی از قطع برق ادارات پرمصرف و پایش آنها از طریق کنتورهای هوشمند خبر داد و خاطرنشان کرد: برق چاه‌های کشاورزی نیز شش ساعت در روز محدود می‌شود و برای صنایع نیز متناسب با میزان مصرفی که دارند محدودیت اعمال می‌شود.

وی همچنین از برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز خصوصا در خانه‌ باغ‌ها طی سه روز اخیر خبر داد و تاکید کرد: در سه روز گذشته ۶۷۵ انشعاب غیرمجاز قطع شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه سپس بر لزوم همکاری بیشتر ادارات و دستگاه‌ها در مدیریت برق تاکید کرد و ادامه داد: ۸۲ مگاوات برق از طریق دیزل ژنراتور ادارات قابل تامین است اما متاسفانه از این ظرفیت استفاده نمی‌شود.

به گفته مرادی، لازم است ادارات حداقل بین ساعات ۹ تا یازده از دیزل ژنراتورهایی که در اختیار دارند استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها