رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان با صدور پیامی از عموم مردم برای حضور پای صندوق های رای دعوت کرد؛

۸تیر همه باهم برای ایرانی قوی

رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان مطرح کرد؛

رفع ابهامات و سوالات متقاضیان نهضت ملی مسکن

ادامه تلاش در جهت به اتمام رساندن و تکمیل پروژه های نیمه تمام طرح نهضت ملی مسکن اعم از واحدهای در حال ساخت ، همچنین ادامه الحاق زمین به محدوده شهرها و سایر موارد...
کد خبر: ۱۴۶۵۹۶۰
نویسنده زهرا ماندنیان فرد-خبرنگار

به گزارش جام جم-رئیس اداره راه و شهرسازی دشتستان گفت:روزانه متقاضیان زیادی از وضعیت ثبت نام خود در سامانه نهضت ملی مسکن سوال و  یا ابهاماتی دارند که تکلیف پروژه ها چگونه است؟
 
حال در پاسخ به این سوالات به عرض متقاضیان ثبت نام کننده واجد الشرایط(تخصیص صورت گرفته) می رساند که همه پروژه های نیمه تمام در حال فعالیت بوده و در خصوص پرداخت سهم آورده نیز از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد که از متقاضیان تخصیصی که برای آنها پیامک ارسال می شود انتظار می رود در مهلت اعلامی نسبت به پرداخت سهم آورده خود اقدام نموده تا باعث کندی در روند ساخت پروژه نگردد. 
 
زهرا هوایی ادامه داد:در خصوص تامین زمین جهت الحاق به محدوده شهرهایی که فاقد زمین کافی در محدوده می باشند، نیز این اداره در حال شناسایی و یا اخذ استعلامات مربوطه می باشد.
وی خاطر نشان کرد:در مورد فروش امتیاز توسط برخی متقاضیان بارها اطلاع رسانی گردیده و حتی تذکراتی نیز داده شده است که این کار علاوه بر خلاف قانون بودن،عواقبی را برای متقاضی در پی خواهد داشت که اگر متقاضی از آن با خبر و مطلع باشد،هرگز چنین کاری نخواهد کرد.                                                                   
 هوایی گفت:مجموعه راه و شهرسازی استان و شهرستان به همراه دیگر مسئولین مرتبط استانی و شهرستانی با تمام  تلاش و اراده به کار تامین مسکن درخواستی متقاضیان مطابق قوانین و دستورات ابلاغی ادامه خواهد داد و متقاضیان نیز مطابق قانون به تعهدات خود در پرداخت به موقع سهم آورده  و همچنین خودداری از خرید و فروش امتیاز که ممنوع است عمل نموده تا هر چه سریعتر مسکن آنان تکمیل و تحویل داده شود.
وی در پایان به تامین زمین جوانی جمعیت در قالب سه فرزندی و چهار فرزندی(مطابق قانون)اشاره نموده و افزود:تا کنون به ۵۵۵ خانواده واجدالشرایط این طرح در شهرستان دشتستان زمین تخصیص داده شده است و تامین زمین  سایر ثبت نام کنندگانی که احراز سکونت ۵ساله آنان در شهر محل تقاضا تکمیل می باشد(واجدالشرایط) در حال بررسی و پس از آن تعیین تکلیف خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها