مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اعلام کرد؛

تهرانی‌ها از معاینه فنی خودرو گریزانند

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران خبر داد

ارسال لایحه تغییر ساختار اداره‌ کل امور زنان به شورای شهر 

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران از ارسال لایحه تشکیل «مرکز زنان خانواده شهرداری تهران» به هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران خبرداد.
مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران از ارسال لایحه تشکیل «مرکز زنان خانواده شهرداری تهران» به هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران خبرداد.
کد خبر: ۱۴۶۵۸۹۷

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، مریم اردبیلی با بیان اینکه امروز لایحه «تشکیل مرکز زنان خانواده شهرداری تهران» مورد بررسی قرار گرفت افزود: براساس این لایحه، شهرداری تهران پیشنهاد تغییر ساختاری اداره کل امور زنان و خانواده به مرکز زنان‌وخانواده را ارائه کرده است، زیرا اختیارات و ظرفیت اداره‌کل فعلی، محدود بوده و با توجه به گستردگی‌های فعالیت حوزه زنان، شهرداری تهران خواستار توسعه این ساختار شده است.

وی ادامه داد: نداشتن مرکز هزینه مستقل و عدم اتصال اداره کل امور زنان و خانواده به تمام واحد‌های شهرداری برای اجرای رویکرد خانواده محور در پروژه‌های شهری از جمله موضوعاتی است که شهرداری تهران را ملزم کرده تا رویکرد ستادی حوزه زنان در شهرداری را به رویکردی اجرایی و عملیاتی تبدیل کند.

اردبیلی عنوان کرد: خوشبختانه این لایحه به تایید کمیسیون مشترک رسید و برای تصویب در صحن شورا، به هیات رئیسه ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها