مدیرعامل آبفا استان خبر داد:

اصلاح ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب در لرستان

خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرعامل آبفا لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب اصلاح شده است
خرم آباد-جام جم آنلاین- مدیرعامل آبفا لرستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب اصلاح شده است
کد خبر: ۱۴۶۵۷۹۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازایسنا یاسر اکبریان اظهار کرد: ۷۵۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۳۷۲۹ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان وجود دارد.
وی گفت: معمولاً در برخی قسمت‌های شهر شکستگی لوله‌های آب ناشی از عبور اجسام سنگین، نظیر خودروهای سنگین است که در برخی مناطق به علت ساخت و سازها رخ می‌دهد.
مدیرعامل آبفا لرستان با بیان اینکه در مواردی شکستگی لوله‌ها ممکن است به دلیل شبکه‌های فرسوده اتفاق بیفتد، عنوان کرد: هم‌اکنون اصلاح ۳۰۰۰ کیلومتر شبکه و خطوط را در دستور کار داریم؛ از ابتدای امسال تاکنون ۴۰ تا ۵۰ کیلومتر شبکه و خطوط اصلاح شده است.
اکبریان گفت: به محض اطلاع از شکستگی لوله‌های آب از طریق سامانه ۱۲۲ همکاران پیگیر قضیه می‌شوند تا آن را رفع کنند.
وی بیان کرد: بر اساس جدول زمانبندی به دلیل اعتبارات محدود این روند به کندی انجام می‌شود و چنانچه بخواهیم هر کیلومتر از شبکه‌ها را اصلاح کنیم به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که با احتساب ۳۰۰۰ کیلومتر مذکور رقم هنگفتی نیاز است.
مدیرعامل آبفا لرستان اضافه کرد: از مجموع ۳۰۰۰ کیلومتر شبکه و خطوط انتقال آب ۱۸۰۰ کیلومتر در روستاها و ۱۲۰۰ کیلومتر در شهرها استان  است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها