استاندار لرستان:

استاندار لرستان خواستار کاربری دوگانه تونل سد مخملکوه خرم آباد شد

خرم آباد – جام جم آنلاین- استاندار لرستان خواستار اعمال کاربری دوگانه تونل سد مخملکوه خرم آباد به منظور انتقال آب و ایجاد جاده دسترسی شد
خرم آباد – جام جم آنلاین- استاندار لرستان خواستار اعمال کاربری دوگانه تونل سد مخملکوه خرم آباد به منظور انتقال آب و ایجاد جاده دسترسی شد
کد خبر: ۱۴۶۵۷۹۰

به گزارش جام جم آنلاین ابوطالب شفقت در دیدار با محمد ابراهیم نیا رییس امور آب و کشاورزی سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار تعریض تونل انتقال آب کاکارضا به خرم آباد شد و افزود: ساخت تونل سد مخملکوه خرم آباد با ۲ کاربری انتقال آب و ایجاد جاده دسترسی در شمال شرقی شهر دنبال می شود.
وی اظهار داشت: اجرای تونل یکی از موضوعات مهم این سد است که پیگیری ها و بررسی ها برای احداث آن با قطر ۱۱ متر در حال انجام است تا علاوه بر انتقال آب، یک ارتباط جاده‌ای نیز بین پشت سد و داخل شهر هم برقرار شود.
استاندار لرستان ادامه داد: این تصمیم گیری با توجه به افزایش جمعیت شهر خرم آباد در سال های آینده و ضرورت وجود زیرساخت هاست که تلاش می شود در صورت تاییدیه های فنی و مهندسی اجرایی گردد.
شفقت همچنین با قدردانی از سازمان برنامه و بودجه به دلیل صدور مجوز ماده ۲۳ سد معشوره تصریح کرد: با اجرای کاربری دوگانه تونل کاکارضا و گسترش شهر در آینده، این تونل می‌تواند در شمال شرقی شهر موجب کاهش فاصله ها و ایجاد راه دسترسی شود.
در این جلسه مقرر شد نشست مشترکی با حضور معاونین وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نیرو جهت هماهنگی های لازم در خصوص این خواسته استاندار لرستان برگزار شود و سازمان برنامه و بودجه همراهی و همکاری لازم را داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها