‌پیشرفت کشور با همراهی و همدلی 
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

‌پیشرفت کشور با همراهی و همدلی 

افزایش نشاط اجتماعی با همدلی میان دولت و مجلس

رهبر انقلاب امروز در دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم بر ضرورت همدلی‌ها میان نمایندگان و رئیس جمهور منتخب تاکید کردند.
رهبر انقلاب امروز در دیدار با نمایندگان مجلس دوازدهم بر ضرورت همدلی‌ها میان نمایندگان و رئیس جمهور منتخب تاکید کردند.
کد خبر: ۱۴۶۵۶۰۱
نویسنده علیرضا سلیمی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی از ظرفیت‌های مختلفی در حوزه‌های گوناگون برخوردار است و هر کدام از قوای کشور برای حل مشکلات کشور توانمندی‌های مناسبی دارند. طبعا همراهی، همگامی و همدلی بین مجموع این ظرفیت‌ها بسیار کارساز خواهد بود.


زمینه این همکاری مبتنی بر یک هم افزایی است و هر چقدر میان دولت و مجلس این هم افزایی‌ها و همکاری‌ها بیشتر باشد ثمره شیرین آن را مردم عزیز ایران خواهند چشید. 


شرایط امروز جامعه ما و همچنین وضعیت ویژه‌ای که جمهوری اسلامی در سطح ملی و بین المللی دارد هر عقل سلیمی را به این نتیجه می‌رساند که ما هیچ فرصتی برای اصطکاک و سنگ اندازی در برابر کار‌ها را نداریم، چون نتیجه این چالش حتما باعث تحلیل نیرو‌ها و تضعیف توانایی‌ها و توانمندی‌ها در بین نیرو‌های انقلاب و عناصر کارساز نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.


نکته دیگر اینکه هر اندازه که میان دولت و مجلس و سایر دستگاه‌ها همراهی و همدلی برقرار باشد و مشکلات کشور براساس هم افزایی و افزایش تعاملات میان قوا مرتفع شود کشور به سمت ترقی و پیشرفت حرکت خواهد کرد و طبیعی است که اگر چنین اتفاقی بیفتد فضای جامعه توام با آرامش و امنیت خواهد شد. 


افراد جامعه وقتی ببینند که تلاش برای رفع مشکلات و موانع و بهبود وضعیت کشور بیشتر شده است و همراهی‌ها باعث کاهش آلام مردم باشد حتما امید بیشتر به آینده پیدا خواهند کرد.


فضای آرامی که بواسطه همدلی میان دستگاه‌ها و نهاد‌های کشور بویژه دولت و مجلس شکل گیرد زمینه بروز نشاط اجتماعی و افزایش امید به آینده را فراهم خواهد آورد..
نکته دیگر آنکه وحدت، همدلی، هم افزایی، انسجام میان قوا علاوه بر اینکه باعث ایجاد یک آرامش روانی در سطوح مختلف جامعه خواهد شد پیامد مهم آن این خواهد بود که دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران هم که تاکنون چشم طمع نسبت به گسترش اختلافات داخلی میان مدیران و کارگزاران کشور دارند و همچنین در پی آن هستند تا میان مردم و نظام جمهوری اسلامی اختلاف بیندازند و باعث شکاف اجتماعی شوند حتما نسبت به ادامه این روند ناامید خواهند شد و چشم طمع آن‌ها برای آسیب رساندن و ضربه زدن به منافع ملی ایران کور خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها