براساس تصویب هیات وزیران سازمان ترافیک شهرداری مرجع تعیین قیمت آرم است

مهر: قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور از تهیه و ارسال گزارشی به رئیس شورای اسلامی شهر تهران و وزارت کشور خبر داد و گفت: بر اساس آئین نامه مصوب هیات وزیران ، مرجع تعیین قیمت آرم طرح ترافیک، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است.
کد خبر: ۱۴۶۵۵۲

ولی الله خبره به گزارش تهیه شده در سازمان بازرسی کل کشور در ارتباط با مرجع تعیین قیمت آرم طرح ترافیک اشاره کرد و افزود : نتیجه گزارش سازمان در ارتباط با مرجع تصمیم گیرنده قیمت آرم به وزارت کشور و شخص مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده است.
وی تصریح کرد : در گزارش سازمان بازرسی قید شده است که بر اساس آئین نامه هیات وزیران، مرجع تعیین قیمت آرم ، سازمان حمل و نقل و ترافیک است بنابراین تاکید کرده ایم که اگر وزارت کشور و فرمانداری نسبت به تعیین قیمت آرم از سوی شهرداری گله ای دارند، باید بدانند که در ارتباط با این امر فقط باید آئین نامه تغییر کند.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور، در ارتباط با افزایش قیمت آرم طرح ترافیک گفت : طبق بررسی سازمان بازرسی مشخص شده که حدود 500 درصد قیمت آرم افزایش یافته که علت این امر در حال حاضر در سازمان بازرسی کل کشور در دست بررسی است . خبره ، خاطر نشان کرد : سازمان بازرسی هفته آینده نتیجه بررسی خود را در ارتباط با افزایش قیمت آرم طرح ترافیک اعلام خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها