در دولت مردمی سیزدهم صورت پذیرفت:

تحقق کامل اهداف تعیین شده طرح حمایتی لوله کشی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در استان اصفهان

در دولت مردمی سیزدهم اهداف تعیین شده طرح حمایتی لوله کشی رایگان منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در استان اصفهان کاملا" محقق شد.
کد خبر: ۱۴۶۵۱۱۳

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری با اعلام مطلب فوق بیان داشت: در دولت مردمی سیزدهم و تحقق شعار محرومیت زدایی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و مسئولیت های اجتماعی، این شرکت اقدام به اجرای طرح حمایتی لوله کشی رایگان منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی نموده و بودجه مصوب شده را به صورت 100 درصد محقق کرده است.

عسکری گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به منظور اجرای این طرح 576 مددجو با اعتبار 50 میلیارد ریال از این طرح بهره مند شده اند که اثر قابل توجهی بر کاهش هزینه های دریافت خدمات در سبد خانوار دارد.

خاطر نشان می سازد: طرح حمایتی لوله کشی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از مصوبات سفر ریاست محترم جمهور شهید در استان اصفهان بوده که مطابق با موافقت اخذ شده ابلاغی از سوی هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران در سال های 1400، 1401 و 1402 هزینه لوله کشی منازل مددجویان در سقف مبلغ تعیین شده توسط شرکت گاز استان اصفهان تامین و پرداخت شد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها