در سومین جشنواره ملی سیمرغ سخن؛

عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین، سیمرغ زرین مهتر مجری(مجری صحنه) را کسب کرد

عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین در سومین جشنواره ملی سیمرغ سخن توانست، سیمرغ زرین مهتر مجری(مجری صحنه) را کسب کند.
عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین در سومین جشنواره ملی سیمرغ سخن توانست، سیمرغ زرین مهتر مجری(مجری صحنه) را کسب کند.
کد خبر: ۱۴۶۴۹۰۱

هرمزگان-جام جم انلاین-عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین در سومین جشنواره ملی سیمرغ سخن توانست، سیمرغ زرین مهتر مجری(مجری صحنه) را کسب کند.

 « مائده غریب نواز»، عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین در سومین جشنواره ملی سیمرغ سخن که به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان در شهر قزوین برگزار شد ، توانست سیمرغ زرین در بخش مهتر مجری(مجری صحنه) را به خود اختصاص دهد.

سومین دوره این جشنواره  به داوری «مهدی آقا بیگی»، «علی فروتن(عمو فتیله ای)»، «مریم وطن پور»، «فریبا علوی یزدی» و «زهرا گروه ای» درسالن همایش دانشگاه بین اللملی امام خمینی شهر قزوین برگزار شد و کودکان و نوجوانان ۵ تا ۱۸ سال در بخش های مختلف مجری گری، قصه گویی و سخنوری با یکدیگر رقابت کردند.

هدف از برگزاری این جشنواره، «کشف استعدادها و شکوفایی کودکان و موجوانان در عرصه مجری گری ، سخنوری و  قصه گویی»، «ایجاد نشاط اجتماعی و فضای مناسب جهت افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس کودکان و نوجوانان»، «شناسایی نقاط ضعف و قوت سخنوران کودک و نوجوان با ارائه کارنامه سخنوری به شرکت کنندگان»، «بررسی و آشنایی با آخرین و جدیدترین روشهای مجری گری و قصه گویی» و «تشویق کودکان و نوجوان به بررسی ادبیات کهن ایران زمین و آشنایی با شعرای نامی کشور» است.

گفتنی است،« مائده غریب نواز»، عضو نوجوان کتابخانه فرهیختگان ایسین، در دوره های قبلی جشنواره نیز توانسته بود سیمرغ زرین در بخش قصه گویی را کسب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها