پیشرفت کشور با ادامه راه دولت شهید رئیسی
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد

پیشرفت کشور با ادامه راه دولت شهید رئیسی

لزوم توجه رئیس جمهور منتخب به آرمان‌های امام و شهیدان

شهید رئیسی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام را دنبال می‌کرد طبعا رئیس جمهور هم باید ادامه دهنده راه او در دولت چهاردهم باشد.
شهید رئیسی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و امام را دنبال می‌کرد طبعا رئیس جمهور هم باید ادامه دهنده راه او در دولت چهاردهم باشد.
کد خبر: ۱۴۶۴۸۲۶
نویسنده حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

در همین راستا انتخاب کارگزارانی از سوی رئیس جمهور که هم به آرمان‌های انقلاب پایبند باشند و هم کارگشایی از مشکلات کشور را وجه همت خود قرار دهند باعث خواهد شد که راه و یاد شهید جمهور در عرصه مدیریت اجرایی کشور تداوم پیدا کند. 


کشور ما با مشکلات فراوانی مواجه است و قطعا رئیس جمهور منتخب می‌دانند که باید برای رفع معضلات موجود اولویت بندی کنند. یکی از مهمترین مسائل، توجه به بهبود وضع معیشت مردم است که امیدوارم دولت چهاردهم تدابیری مناسبی در این زمینه تدارک ببیند. 


معتقدم که رئیس جمهور منتخب و دولت آینده باید طوری برنامه ریزی کنند که هم نگاهی به آینده کشور و نسل‌های بعد داشته باشند و هم درباره بهبود وضع موجود و زندگی افراد جامعه برنامه ریزی کنند و نباید سهم نسل فعلی به آیندگان داده شود و نباید سهم آیندگان برای بهبود وضع موجود هزینه شود؛ بنابراین هم باید نگاهی به آینده برای توسعه کشور داشت و هم نگاهی به وضع موجود برای رفع مشکلات معیشتی موجود داشته باشیم.


موضوع دیگر بحث مسکن است. تامین مسکن ارزان قیمت برای جوانان باید در اولویت برنامه ریزی‌های دولت چهاردهم باشد. نکته سوم مساله ازدواج است و باید تدابیری اندیشیده شود تا تسهیلاتی برای ازدواج جوانان در نظر گرفته شود. در همین زمینه اقداماتی از سوی مجلس انجام شده و سیاست‌هایی را هم نظام تصویب کرده و همان طور که رئیس جمهور منتخب به آن اشاره کردند اجرای این سیاست‌ها می‌تواند بعضی از مشکلات موجود جامعه را برطرف کند.


موضوع توجه به سرمایه گذاری‌های خارجی نیز حائز اهمیت است. به نظر می‌رسد زمینه‌های مساعدی در آینده شکل خواهد گرفت تا سرمایه گذاران خارجی بتوانند با رغبت بیشتری در ایران سرمایه گذاری کنند. 

با توجه به تحولات جاری، نظام سلطه هم به این نتیجه رسیده است که هر رئیس جمهوری با هر سلیقه‌ای توجه ویژه به منافع و مصالح ملی خواهد داشت و از آرمان‌های ملت ایران کوتاه نخواهد آمد و در کنار آن تجربه نشان داده است که مردم ایران از فشار‌ها زیاد و تحریم‌های پیاپی خسته نخواهند شد و دست از حمایت از نظام جمهوری اسلامی برنخواهند داشت. 

اکنون زمان انتخابات به پایان رسیده و دوران رقابت‌ها تمام شده و رئیس جمهور منتخب باید تمامی اهتمام خود را متوجه پاسداشت ارزش‌های نظام و حل مشکلات کند. 
من البته خوشبین هستم که آقای پزشکیان با روحیه عدالتخواهانه‌ای که دارد و در زندگی شخصی هم ساده زیست است و بر مردمداری تکیه دارد بتواند برخی از مشکلات مورد انتظار جامعه را حل کند و در عین حال معتقدم همه آحاد جامعه و همه گروه‌های سیاسی و نمایندگان باید به او کمک کنند و حتی رقبای گذشته هم طرح و برنامه خود در ایام انتخابات را در اختیار رئیس جمهور منتخب بگذارند تا انشاالله بواسطه تبادل نظر با نخبگان وضعیت کشور ارتقا پیدا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها